قالیباف در برنامه با مردم:

تحول، نیازمند مدیر قوی است/ از گرانی و تورم شرمنده‌ایم

قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از گرانی، تورم و کاهش قدرت خرید خانواده شرمنده هستیم.

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در برنامه با مردم شبکه یک سیما اظهار کرد: تاریخ چندهزارساله و بزرگ کشورمان با سختی‌ها، فراز‌ها و فرود‌ها بوده است. امروز کشوری آزاد، مستقل و آباد هستیم.

پیام انقلاب، فراخوان حرکتی بزرگ برای ساختن ایران بود

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: این تلاش‌ها در ۴۵ سال گذشته رنگ و بویی دیگر داشت. پیام انقلاب فراخوان حرکتی بزرگ برای ساختن ایران بود، برای همین مورد تهاجم خارجی گرفت و ۸ سال جنگ سخت و نابرابر داشتیم.

قالیباف بیان کرد: ۳۵ سال دیگر را در جنگ نیابتی و جنگ شناختی و در یک تحریم ظالمانه اقتصادی بودیم. دشمنان به دنبال این بودند که ملت را از آینده خود ناامید و از گذشته پشیمان و حال آنها را پریشان کنند اما ملت ایران همچون سروی بلندقامت و مستحکم ایستاده و از همه ناملایمات عبور کرده و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ایران با قدرتی که کسب کرده با عمل به وعده صادق و جغرافیایی منحصربه فرد یک بازیگر اصلی در صحنه بین‌المللی است و با افتخار می‌توان گفت ایران از حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده و در گام دوم انقلاب حرکت را از پایایی به پویایی می‌تواند برساند.

قالیباف بیان کرد: این سوال پیش می‌آید که چگونه؟ همانطور که در حوزه دفاعی توانسته‌ایم در یک قدرت بالای بازدارندگی فعال در منطقه و جهان باشیم و همه کشور‌ها به این قدرت ما حسرت می‌خورند، می‌توانیم این پیشرفت را دوباره تکرار کنیم و در این مسیر با هم گام برداریم.

امروز قدرت ما حسرت کشور‌های منطقه است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در آغاز تجاوز دشمن وقتی به کشورمان حمله‌ور شد بدون اینکه آموزش خاصی دیده باشیم و سازماندهی مشخصی داشته باشیم و حداقل تجهیزات را داشته باشیم همه گسیل شدیم به سمت جبهه، اما ما باور و ایمان داشتیم و همه گوش به فرمان و با انگیزه برای دفاع از وطن و انقلاب و ناموسمان بودیم.

وی ادامه داد: وقتی اینگونه قرار گرفتیم سازماندهی شدیم و آموزش دیدیم که در چهار هفته آن را آموختیم و سرنوشت جنگ تغییر کرد. تجهیزات نداشتیم، اما از دشمن غنیمت گرفتیم.

قالیباف اظهار کرد: همین موشک‌های با برد دو هزار کیلومتر، آن موقع توپخانه‌مان ۱۵ کیلومتر بود. امروز قدرت ما حسرت کشور‌های منطقه است. جنگ با همان فرهنگ تمام شد. قرارگاه سازندگی در ابتدا قرارگاه بازسازی روستاها و شهر‌ها بود و وقتی بازسازی تمام شد نامش شد قرارگاه سازندگی. مسیر سخت ولی شدنی است. دوره‌ای که در هوافضابودم در زیرساخت‌های فنی و عملیاتی عملیات وعده صادق انجام شد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن آن خدمتی که باید می‌کرد، را نداشت و  مردم از آن ناراضی بودند، اما بدون افزایش بودجه، تحول در آموزش، رفتار و کیفیت خدمت رسانی از شهر تا روستا، همه از پلیس خدمت گرفتند و مردم این تحول را در وجودشان حس کردند.

او گفت: در شهرداری تهران شما همه شهر را یک کارگاه دیدید. در عرصه حمل و نقل، مترو، پارکها، پل، تونل‌ها در شرایط سختی انجام شد. تحول نیازمند مدیر قوی است. هر که بگوید پول میخواهم تا کاری انجام دهم با ۴۰ سال تجربه میگویم او اگر پول بگیرد کار نمی‌کند و سرمایه را از دست می‌دهد، چون ایمان و جوهره و دلداگی به کار با نکاتی که گفتم رمز موفقیت است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: بزرگترین ضعف تردید است. مجلس دوازدهم برای یک خیزش اقتصادی آمده است. قانون اگر اجرا نشود چیزی جز کاغد نیست و مدیریت می‌تواند کاغذ بی جان را جان دهد و روح را در کالبد سخت اقتصاد بدمد.

در مسائل انرژی، بانکی، پولی، آب و کسری بودجه ناترازی در کشور وجود دارد

قالیباف اظهار کرد: ما امروز شاهد مشکلاتی هستیم که تکرارش برای من هم سخت است. شما آن قدر این را شنیدید و از حرف خسته اید. میخواهم به عهد خود وفا کنم که اینها را با وجود شما حل کنم. امروز شما از گرانی رنج میبرید و ما شرمنده ایم. در دولت چهاردهم برای آن برنامه ریزی کردیم و ضمانت اجرای آن عملکرد بنده است. در عرصه مسکن که تا ۷۰ درصد خانوار‌ها در بر میگیرد باید این را حل کنیم. برای خودرو و اتباع بیگانه هم باید مسائل را حل کنیم.

او ادامه داد: درباره عزیزانی که در بیماری‌های خاص هستند در مجلس اقداماتی به طور موقت انجام شد، اما باید به طور دائمی باشد. متاسفانه ناترازی در عرصه انرژی، پولی و بانکی، آب و کسری بودجه داریم. وقتی بودجه سالیانه را مینویسم میگوییم برنامه دولت است. درواقع این برنامه و بودجه زندگی مردم است و باید برای آن چاره اندیشی جدی کنیم.

ریشه همه مفاسد ناکارآمدی است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود:  ۱۹ درصد ذخیره نفت و گاز در ایران است و رتبه اول دنیا را داریم. ۶۶ درصد ذخیره گازی و ۳۴ درصد ذخیره نفت ماست. همچنین معادن و کریدور‌ها را داریم. ما به دریا‌ها و اقیانوس‌های آزاد راه داریم. امروز نفت و گازی که تولید می‌کنیم ۲۳۰ میلیارد دلار است و ۲۵ درصد از آن را اتلاف و هدر می‌دهیم و یا از کشور قاچاق می‌شود.

قالیباف بیان کرد: اگر با عدد و رقم بگویم ۳.۵ برابر یارانه سالانه این پول در اینجا هدر میرود یعنی ۱۲۶۰ همت. ریشه همه فرصت سوزی‌ها چیست؟ بی عرضگی و ناکارآمدی. با همه وجودم عرض میکنم ریشه همه مفاسد ناکارآمدی است و رقم‌ها به گونه‌ای است که انسان غصه میخورد. دولت سیزدهم آمد ریل را عوض کند و برای تحول اراده کردند. برنامه هفتم با مشارکت هم تصویب کردیم، اما مشیت الهی اینطور شد که این رفیق عزیز را از ما گرفت.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در پیش رو دو راه داریم؛ یا در بر روی پاشنه گذشته بچرخد یا مسیر تحول را با قدرت ادامه دهیم. اراداه ما این است که مسیر را ادامه دهیم. اگر ضعفی در بعضی کار‌ها وجود دارد آنها را به قوت تبدیل کنیم و به سمت تحول برویم. در یک نقطه تاریخی و لحطه مهم و اساسی هستید برای یک تصمیم بزرگ.

وی گفت: فرصت آزمون و خطا نداریم و باید مسیر پیشرفت را محکم دنبال کنیم. باید دنبال تحول در همه عرصه‌ها باشیم. تحول نیاز به مدیر قوی دارد. رئیس قوه مجریه که باید بار را به دوش بکشد، مردم او را انتخاب میکنند. باید موضوعات پیشرفته و متعدد و بدنه دولت و هماهنگی با قوای دیگر را برای تحول به پیش ببرد. نقش آن بی نظیر خواهد بود. برای این تحول مشکلمان برنامه است یا نبود امکانات است. اگر مشکل برنامه بود شش برنامه گذشته کمتر از سی درصد اجرا شد و به دلیل نبود مدیر قوی اجرا نشد.

قالیباف بیان کرد: مدیری که بگوید امکانات و اختیار میخواهم آن توان تحول ندارد. امروز بعد از ۴۵ سال از گذشت انقلاب باید به افرادی نگاه کنیم که کارنامه و عملکرد روشن و قدرت تصیم‌گیری و اهل خرد جمعی باشند و قبل از تصمیم‌گیری اعتقاد به تصمیم سازی داشته باشند.

در شهرداری همه شهر یک کارگاه بود پس تحول امکان‌پذیر است

جایگاه قوه مجریه محل کارآموزی نیست

نامزد انتخابات اظهار کرد: اگر نخبگان ما با نشاط بودند اثر تاثیرش را میتوان دید. مدیر قوی میتواند تصمیم سازی صحیح را پیش ببرد و اثر مهم بر روی تحولی است که پیشگامان تحول در این عرصه به وجود خواهند اورد. وقتی که همه ایرانیان در اقصی نقاط ایران حتی ان‌ها که نسبت نزدیکی با انقلاب اسلامی نداشتند وقتی دیدند موشک‌های ایران از مسجدالاقصی به سمت دشمن عبور کرد به ایرانشان افتخار کردند.

وی ادامه داد: جایگاه قوه مجریه محل کارآموزی نیست و حق آزمون و خطا نداریم. اینجا محل تمرین ایده نیست و باید مشکل حل کرد و باید با کمک نخبگان مشکل را از نقطه‌ای به نقطه دیگر نبریم و باید گره از زندگی مردم باز کینم. از قریب سه سالی که برای برنامه هفتم وقت گذاشته شد.

قالیباف اظهار کرد: برخی دوستان می‌گفتند فلانی چه وقتی میگذاری و با دقت نگاه میکنی. میگفتند شش برنامه را نوشتند چه کسی اجرا کرده است؟ امیدوارم آن شش برنامه که سی سال عمر همه است تکرار نشود. مردم ما با این برنامه ببینند آینده روشنی دارند و این موفقیت را در زندگی خود حفظ کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هر جا شما به من اعتماد کردید چه با حکم رهبری و چه زمانی که در هوافضا بودم و چه با رای شما نماینده مجلس شدم و با رای شورای شهر شهردار تهران بودم؛ امروزم متعهدم  نابسامانی‌ها تکرار نشوند.

او گفت: مدیر قوی با رویکرد نقش دادن به مردم و نخبگان و جوانان می‌تواند این کارها را انجام دهد و اینها را ضرورت می‌داند. مداخله دولت و تصمیمات خلق الساعه در عرصه‌های اقتصادی باعث ناامنی سرمایه می‌شود.

قالیباف بیان کرد: در این انتخابات همه نامزد‌ها بدانیم که اساس انتخابات رعایت اخلاق است و ما در عرصه رقابت باید به وحدت برسیم و بعد از ۸ تیر همه با هم کار کنیم و همگرایی کنیم برای تحول بزرگ و اساسی که جز با کار جمعی امکان پذیر نخواهد بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در گام دوم انقلاب با انتظاری که رهبری از ما دارند بتوانیم بدرخشیم و مردم کشور‌های دیگر ما را به عنوان الگو انتخاب کنند و مطمئنا می‌شود و می‌توانیم.

خبرنگار: محمد امیرحسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
مدیریت خرید سیسمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خدا رحمت کند امواتت را دکتر ؛ تا شما و امثال شما هست مدیر قوی نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
متاسفیم برا همچین مسئولانی که داریم فقط دروغ وعده سر خرمن میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اين وسط مخابراتی آمدند درد دل همه باهم یکی که نیستند نظرات نگاه سکه بازی کی گفته سکه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شماره حسابت را بده تا مبلغ بن خوار بار برات واریز کنم بازنشسته مخابرات نسیم شهر بهارستان تا دست از سر yjc برداری. تمام بن خوار بار میشه پول یک کیلو گوشت ول کن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان
۱۲:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست که بنده هم از اسفند ماه سال 1395 تاکنون بازنشسته تامین اجتماعی هستم پس چرا به بنده وام نمی دهند.
بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان
Iran (Islamic Republic of)
رئیس‌جمهور باید بدون توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... کشور را مدیریت و اداره کند.
۱۲:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
رئیس‌جمهور باید بدون توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... کشور را مدیریت و اداره کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای قالیباف شما بیش از 5 سال رئیس مجلس بودی کارنامه شما نشانگر ناکارآمدی شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
آمریکا، اروپا، هر دو درباره برنامه هسته‌ای متهم هستند و مدعی
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با وجود گذشت 2 ماه و 27 روز از سال که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی: 1531439901
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

فیش مستمری اسفند ماه 1402

مبلغ مستمري 14,310,821ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

فیش مستمری اردیبهشت ماه 1403

مبلغ مستمري 14,310,821 ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

فیش مستمری اردیبهشت ماه 1403

مبلغ مستمري 14,310,821ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

و هم حکم بازنشستگی سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 را هم در اسفند ماه سال 1404 تغییر کردن و مبلغ مستمری بنده را به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟

درخواست رسیدگی دارم.

کد ملی: 1531439901
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
۱۰:۵۳۲۵ خرداد ۱۴۰۳
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
کارشناس بیمه
تنها در صورتی که سابقه شما نسبت به گذشته کمتر شده باشد، تامین اجتماعی حکم بازنشستگی جدید بزند و مستمری شما را اصلاح کند، این امکان وجود دارد.

و این در حالی است که سابقه بیمه بنده با حکم رأی دیوان عدالت اداری در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در حکم سالانه ۱۰ ماه هم اضافه شده است ولی اما متأسفانه حقوق و مزایا بنده را در اسفنده ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
قیمت بلیت هواپیما نجومی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کدام وام ها بدون ضامن هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد. مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور قانون و عدالت وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آماده رسیدگی به شکایات ایثارگران است پس چه شد؟ و این در حالی است هیچ خبری رسیدگی به شکایات ایثارگران توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بن خوار بار مهر ماه سال 1402کی واریز می شود؟
بن خوار بار اردیبهشت و خرداد ماه امسال کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
این چه قانون و عدالت در کشور اسلامی است که در این مدت 30 ماه و 27 روز است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟
هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیسا و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۱:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
به دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم ولی این در حالی است که در سال 1394 حدود 2000 نفر از کارکنان رسمی شرکت مخابرات از شعبه 13 تأمین اجتماعی که بدون رای دیوان عدالت اداری با سختی کار بازنشسته شدند.
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در آمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در آمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام وعرض ادب
بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۱:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فیش حقوق بهمن ماه سال 1401 صفر!
فیش حقوق اسفند ماه سال 1401 صفر!
فیش حقوق فروردین ماه سال 1402 صفر!
فیش حقوق اردیبهشت ماه سال 1402 صفر!
فیش حقوق آبان از سال 1402 الی فروردین 1403 صفر!
که متأسفانه فیش حقوق مهرماه سال 1402 هم تاکنون صادر نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از سال 1400 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر بی مدیریت مدیران، مسئولان مخابرات منطقه تهران، مدیران و مسئولان شرکت مخابرات بوده است و هم سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با سلام

بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.

حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.

ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین ماه سال ۱۴۰۱ الی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ را و با کمک هزینه خوار بار سال ۱۴۰۰ را مبلغ ۲۲۳، ۶۰۵، ۱۴ ریال حساب کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با سلام

بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.

حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.

ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین ماه سال ۱۴۰۱ الی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ را و با کمک هزینه خوار بار سال ۱۴۰۰ را مبلغ ۲۲۳، ۶۰۵، ۱۴ ریال حساب کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران
۱۱:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مخابرات منطقه تهران به دلیل و علت تاکنون فیش حقوق بن خوار بار مهر ماه سال 1402 و هم اردیبهشت و خرداد ماه سال 1403 را صادر نکرده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
نمایندگان مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بودن و هنوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
نمایندگان مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بودن و هنوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات به اسم سکه، پاداش پایان خدمت بنده کم کرده است و فقط مبلع 64 میلیون تومان برای بنده واریز کردن.
ولی از سال 1395 تاکنون سکه پایان خدمت بنده را نداده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۰:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سازمان بورس هر سال و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره سود سهام بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند و تاکنون هم هزاران بار در مورد اعتراض کردم و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مجلس شورای اسلامی متأسفانه که از سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بی توجه کرده است چرا؟ و متأسفانه هنوز هم که مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۱:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۲:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
76500 هزار سهم و هر سهم 11 ریال و اریز مبلغ 841500 ریال در تاریخ 1402/06/20 سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
و هزاران بار هم اعتراض کردم ولی اما متأسفانه هیچ کسی هم در سازمان بورس،شرکت مخابرات ایران و کشور پاسخگو وجوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در ارسال پاسخ به دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و...
بعد از گذشت 30 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است و همان نیز ادامه دارد شرم آور تاسف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا شرمنده شده از تورم وگرانی تو که چند ساله رئیس مجلس هستی چرا کار نظارتی تو مجلس رو انجام ندادی ...برای چی آمدی اگه میخواستی کاری کنی همون ریاست مجلس انجام میدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ما هم شرمنده ایم
رای بی رای
بی خود بابت رای گدایی نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در دورانی که رئیس مجلس بودی حداقل 10نامه واست نوشتم در مورد حقوق بسیار پائین کارکنان آموزش فنی وحرفه ای در سطح کشور،حتی یک مورد هم جواب ندادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دریافتی اسفند 1402با 26سال سابقه رسمی درآموزش فنی وحرفه ای با 3فرزند 7/5میلیون تومان ،فروردین1403هم 7/5 و اردیبهشت 1403با افزایش وحکم جدید شده 8/5میلیون تومان .آیا با این ارقام میشه زندگی کرد .کارمندان امور مالیاتی،دادگستری، قوه قضائیه و بانکها در یافتیشون حداقل 3 برابر دریافتی کارمندان آموزش فنی وحرفه ای هست .چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
منظورت از مدیر قوی چیه //
Iran (Islamic Republic of)
Hv
۰۷:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
گرانی؟ کدوم گرانی؟ هر واژه ای معنی خاص خودشو داره....اسمش تورم هم نمیشه گذاشت ...آخه یه خودرو ۱۵۰ میلیونی یهو بشه بیست میلیارد باید یه واژه جدید برای خلق کرد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شهید جمهور هم کسی نمیخواست و حتی مسخره اش میکردن اما همه در اشتباه بودن اقای قالیباف هم مشکل داشت اما همه چیز مردم نمیدونن پس تو حرفامون احتیاط کنیم انشالله یکی بیاد که همه دردارو دوا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کی دلار 3000 مسخره گرد

و در زمان خودش دلار از 65000هم بالا رفت
Iran (Islamic Republic of)
پژوهش
۰۷:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
از لحاظ اجرایی و آشنایی به قانون قالیباف از همه کاندیدها سر آمد تر است / ریاست جمهور مردی مقتدر می خواهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
موافقم سابقه کاری آقای قالیباف از همه نامزدها بهتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
باید از شرمندگی گرانی و ابر تورمی که باعث ویرانی زندگی ملت ایران شده بمیرید.
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۰۶:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جنابعالی خودت قانون گذار بودی چه کار کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
هنوزم حساب بانکی پسرت سه میلیون تومانه،
United States of America
رضا
۰۵:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
الان که خود شما مدیر هستی چکارکردی که بعد از انتخابات می تونی انجام بدی اگر دلسوزی این گو این میدون رئیس مجلسی قانون خوب بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام شعبه دو چرا پرونده مستمری مادرم را هنوز انتقال نداده از 12,خرداد ماه که فرم انتقال پرونده به اصفهان را امضا کردم عمه ام رشوه داده و آشنا داره تو شعبه و مادرم را که پرونده مستمری به کدملی 1219339415درشعبه دو اراک داره را اذیت میکنند و پرونده را بلا تکلیف گذاشته شعبه دو اراک مادرم مریض احوال است اگر چیزیش شود خونش گردن شعبه دو اراک است و فیش حقوقی مادرم را تو سامانه نشان نمی‌دهد اسم مادرم خانم فاطمه صافی است و حقوق خرداد ماه مادرم را هنوز واریز نکرده شعبه دو اراک و دروغی میگه پرونده انتقال پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۳:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف شما همین چند وقت پیش توی مجلس به قرآن مجید قسم خوردید که از این ودیعه که مردم به شما سپردند به خوبی محافظت کنید. یعنی قسم خوردین که به بهترین وجه کارتون رو توی مجلس انجام بدین پس دیکه اینجا چیکار میکنی؟؟ چرا مجلس رو ول کردی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف الحق والانصاف از سایر کاندیداها ازهرلحاظ خیلی شایسته تر و کاردانتر هست، ایشان یک مدیر توانمند و مقتدر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کدام قدرت حسرت کشورهای منطقه شده؟اقتصادی ،صنعتی و ...شاید نظامی رو میگی با کدام جنگنده و قدرت هوایی؟!!!
United States of America
موسوی
۰۰:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با سلام دولت و مجلس محترم جلوی ترانزیت های غیر مجاز را بگیرد با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
همین که مدیریت مجلس دیدیم و نماینده ها بی نظم هستن تا تهش میشه خوند چقدر قوی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شرمنده اگه چیزی ته مونده..
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شرمنده اگه عکساتو هنوز دارم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
واقعا افتضاحه ببینی به چه روزی افتاديم که خودتان دیگه شرمنده ملت میشی واقعا جای خجالت نیست این کشور با عظمت بزرگ درآمدی از نعمت خدا دادی هم نفت کشاورزی آب معدن صنعت چهار فصل وووووو تا آخر تمام این سرزمین گنجی ایران این همه درآمد کجا رفته که شماها دارید با مشکل ملت بازی می‌کنی بچه سه سال يا پیرمرد کهنه سال چه سواددار و چه بیسوادی راحت می‌توانده مشکل ملت را حل کنه این قدر گره برای مردم زدی که توان خودتان نیست گره را باز کنید و دارید با گره بازی می‌کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شرمنده ای ؟ چند سال رییس مجلس بودی نمیتونستی کاری کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف نگران نباش خیلی از نامزدها مهره سوخته هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بانک ها با سفته بازی و خرید هزاران مسکن و... باعث تورم سنگین شدند. شما فقط دارید حرف حرف حرف می زنید استاد قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط حرف حرف حرف ازاینامیشنویم خوبه خودشون مسول بودن چیکارکردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف تو زمینه نظامی و دفاعی ممکن هست کارآیی داشته باشه نه تو مملکت داری و اقتصاد .
قالیباف باید بشه وزیر دفاع و نیروهای مسلح . نه رئیس مجلس و یا ریاست جمهوری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا همین یکم خنده هم میکس این جمله میکنید میشه دلیلتون همین که هست شرمنده .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو که چند سال رئیس مجلس بودی کاری نکردی با چه رویی در مورد گرانی حرف می زنی.حالا که دولت،مجلس و قوه قضائیه از یک قماش بودید.بهونتون دیگه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
برای سربلندی کشورم رأی می دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
حالا که رییس جمهور نیستی ایکاش لااقل رییس مجلس بودی و حل مشکلات میکردی تا شرمنده نمی شدی !!!!!!! ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با سلام، ۱۵ عدد از مزایایی که همکاران رسمی و بازنشستگان مخابرات در طول ۱۵ سال خصوصی سازی مخابرات در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ از دست داده اند، به قرار زیر می باشد:

۱-عدم ارتقا گروههای شغلی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

۲- حق جذب از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

۳-حق تخصص

۴- اضافه کاری

۵- حذف وام صندوق ۶%

۶- حذف وام قرض الحسنه

۷- حذف وام پایگاه

۸- عدم افزایش رفاهیات

۹- مناسبت ها

۱۰-سکه بازنشستگی

۱۱-هزینه درمان بیمه تکمیلی

۱۲-حق لباس

۱۳-حق ورزش

۱۴-وام ۲۰ برابر اندوخته صندوق ۶% هنگام بازنشستگی

۱۵- افزایش سهم بیمه تکمیلی همکاران و بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰% و فشار مالی بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
محمدباقر قالیباف در این مدت 4 و 5 سال در مجلس شورای اسلامی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
مصدق کرد
۲۲:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب قالیباف،این آشیه که شماها وافراد مسول دیگر،برای این ملت درست کردن،شرمندگی برای ما نان و آب میشه،معیشت مردم میشه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دست بردار حاجی ،برو رد کارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما اولین کار لایحه همسانسازی در دولت قبل را کنار گذاشتید کاش ما بازنشسته ها هم آن قدر می داشتیم که سیسمونی از ترکیه بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعضی ها با کمکاری از دولت قبل کشور را به چالش کشیدن زخایر کشور را غارت کردن آقای سید ابراهیم رییسی بنده هرچی هم کار شبانه روزی میکرد بازم چاله چوله ها تمامی نداشت دولت روحانی و تصمیم کابینه اش خیلی کم چکاری کردن بجز انگشت شماری افرادی که دلسوز بودن و هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شماها نمایندگان مجلس شورای قانون تصویب کردین برای گران کردن اجناس دولت موظف هست اجرا کنه در اصل گرانی خانمان سوز مقصر مجلس هست نه دولت مردم از دولت گلگی دارند شما ها که نماینده مردم هستین مقصر اصلی هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اگه خداینکرده رئیس جمهور بشه با هر گرونی میگه شرمنده ام همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ممنون که مردم را درک می کنید
Canada
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
گل گفتی تحول نیازمند مدیر قوی است. لطفاً برید کنار تا مدیرهای قوی و متخصص بیایند. مگه شما اجازه میدید؟ گویا مدیریت موروثی به شما و امثال شما رسیده است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
گرانی موجود را خود دولت مردان بر سر سفره مردم ایران گذاشتن ان هم با اجرای طرح استعماری هدفمند کردن یارانه ها که ابتدا با ۴۵ تومان اغاز شد دادید سر ملت کلاه گذاشتید تا قیمت ها را ازاد کنید کردید و الان از حد انفجار گذشته است ایا می دانید چرا خیلی دولت ها رایانه را به همان منوال قدیم می دهند بخاطر انکه فشاری مانند فشار اقتصادی که اینک بر سر ملت ایران امد و منجر به سقوط وحشتناک زاد و ولد در جامعه شد را تجربه نکند شما خواسته یا ناخواسته این امر را به نحو احسن انجام دادید و امروزه تبعات ان را در کنترل جمعیت بخوبی مشاهده می کنید که دیگر اینک کار از کار گذشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نرخ تورم بیش از ۶۰ درصدی است سوال اینجاست که پس چرا حقوق کارمندان و به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ما یک مدیر قوی و البته صادق و از نوع ایرانی بیشتر نمی شناختیم که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسه، دوحه، عمان و... سه کشور اروپایی جنایتکار در بیانیه ای ایران را متهم کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
از افزایش سن بازنشستگی هم شرمنده هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سردار اگه میتونی وانتی های میوه فروش منطقه چهار محله شمیران نو غفاري شمالی جمع کن محله را دیوانه کردن صدای بلند گوهای وحشتناک سد معبر و....خواهشا رسيدگي کنيد
Iran (Islamic Republic of)
پوتین
۲۱:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مدیریت قوی ،با یخچال خالی،!!!؟؟؟؟
امکان نداره
Iran (Islamic Republic of)
شرمندگی شما دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد.
۲۱:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شرمندگی شما دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کشوری که فرمان هدایت آن بدست روسیه سپرده شده باشد دیگر برای مردمش چیزی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کاهش تورم یک دروغ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چهل و شش سال است شرمنده ایم و تا چهل و شش سال بعد نیز شرمنده خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما که قانونگذاری دستتون هست تصویب کنید تا دولت هم اجرا کند چرا خودتون مظلوم نمایان نشان می دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شماها ما را به این روز گرفتار کردید که شرمنده ملت شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رای ما رییس جمهور کاردان ولایق جناب آقای قالیباف?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو اون دنیا هم شرمنده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مگر گرانی داریم؟ تاحالا چرا یکبار درقاب تلویزیون بابت گرانی وکمبود دارو وشیرخشک آب از شرمندگی نکردی؟چرا مسبب گرانی ومعیشت بد مردم را مسئولان نظام لقب جهادی وانقلابی وشهید خدمت بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
گم شو مطمئنم روانی یا منافقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شهید خدمت خیلی کارها برای کشور کردند که البته مسئولان قبلی خیلی خرابکاری کردند که شهید جمهور بسیاری از اون خرابکاری ها رو درست کردند. چرا کارهای مسئولان خائن قبل رو به شهید جمهور نسبت می‌دهید. بعد هم کسانی که خودشون خیلی فعال و دنبال کار هستند خیلی هم بی نیاز هستند و از لحاظ مالی مشکل ندارند و مسئله اقتصادی هم مسئله اول کشور نیست چون قشر مستضعف شهید جمهور رو دوست دارند و شماها خودتون با رای دادن به روحانی خائن شرایط کشور رو بد کردید الان میخواهید بندازید گردن شهید جمهور متاسفم برای.... بودن شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فعلا به رأی ملت نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شرمنده نیستی اگه بودی توی این وضع اقتصادی نمیرفتی ترکیه سیسمونی بخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
موقع انتخابات از گرانی و تورم شرمنده مردم شدی؟! چرا قبلا به فکرش نبودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
همون مجلس رو نتونستی مدیریت کنی تا نماینده ها به جون هم نیوفتند بعد میایی ادعاهای بزرگ تر از توانت میکنی!!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما طی ۴ سال چه گلی به سر اقتصاد ایران زدید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تا کی میخایین شرمنده باشین خود کرده را تدبیر نیست
Italy
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما الان بهترین فرصت برات هست که بیای دقیقا بگی این همه سال در مجلس چیکار کردی..چه سنگی رو جابه جا کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۲۰:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نمی‌خواد شرمنده باشی بگو برای گرانی و فساد و تبعیض و ... چکار کردی مگه نه رییس یکی از قوا بودی و هستی
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۹:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای مسعود پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
برنامه های اقای جلیلی خیلی کاملتر از قالیبافه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آنم هم ردیف هم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
همه اینها، سر ته یک کرباسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف در چندین ادوار گذشته ریس مجلس بودی چه کار مثبتی برای رفاه مردم انجام دادید که الان رویایی ریاست جمهوری دارید از فقر وتورم هیچ خبر دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ببخشید گرانی مدیریت نداره که الان میگویید مدیریتی قوی نیازمندیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شرمندگی شما برای ما شهریه مدرسه غذای سر سفره جهیزیه اجاره خونه پول پیش خونه .....آخه چی میشه شماها و هم حزبی ها و هم فکران شما سر کار بودین به این روز رسیدیم دست بردار هم نیستین فکر ما مردم هنوز خیلی هم به شما بدهکار هم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
هم حزب ؟؟؟؟؟؟؟

تا اونجایی که ما میدونیم ۳۴ سال مملکت دست حزب و طیف طرفدار روحانی بود ... بردن ... دزدیدن ... خالی که شد تحویل دادن
الان هم بعد ۲ سال و نه ماه طلبکارانه باز تشرف آوردن
با پرویی .. اصلا هم به روی خودشون نمی یارن چه گندی زده بودن
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۹:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد هزاران نفر از مردم چشم انتظار تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دم انتخابات شرمنده اید بعد انتخابات همان آش است همان کاسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
همه چی ازدیدشون گل وبلبل میشه ومشکلات حل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
محمدباقر قالیباف در این مدت 4 و 5 سال در مجلس شورای اسلامی ثابت کرد و نشان داد که مورد اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است چون به خاطر تاکنون هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
البته شما هم یک مدیر فوق العاده قوی هستی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اگه مدیر قوی بود که اکنون شاهد این وضعیت اسفبار اقتصادی و سقوط بورس نبودیم . احتمالا" جنابعالی دلال و سفته باز در ارز، سکه‌، طلا، خودرو ، زمین و مسکن هستید و قالیباف برای امثال شما سود ساز میلیاردی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چطوری مدیر قوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان که قراره رئیس جمهور ده درصد ثروتمندان باشه،
جناب دکتر،یه کلمه درمورد کارگران، روستاییان، کشاورزان، دامداران، شغل آزاد ها،اقشار متوسط و مستضعفان نفرمودند
آخرین اخبار