یورو ۲۰۲۴؛

سوئیس ۳ - ۱ مجارستان/ بردی به شیرینی شکلات سوئیسی + فیلم

تیم ملی سوئیس موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد مجارستان عبور کند.

دومین دیدار جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در شهر کلن آلمان بین دو تیم دیگر گروه A یعنی سوئیس و مجارستان برگزار شد که سوئیس موفق شد با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست دهد.

درحالیکه تنها دوازده دقیقه از شروع این بازی ‏در دومین روز یورو ۲۰۲۴ می‌گذشت؛ کوادو دوا، ‏مهاجم ۲۷ ساله سوئیسی که در این سن دومین بازی ملی خود و ‏اولین بازی ملی رسمی‌اش را انجام می‌داد موفق شد اولین گل ‏ملی‌اش را وارد دروازه مجارستان کند. ‏گلی که ابتدا آفساید اعلام شد، اما VAR آن را صحیح تشخیص داد تا مهاجم نه چندان مطرح باشگاه لودوگورتس سر از پا نشناسد.

میشل ابیشر، هافبک ۲۷ ساله بولونیا را باید ‏ستاره نیمه اول دیدار سوئیس و مجارستان دانست. کسی که پاس گل اول تیمش را داد و در دقیقه ۴۵ با شوتی دقیق به گوشه دروازه مجارستان گل دوم را هم زد.

مجارستان که در نیمه اول مقابل سوئیس ‏عملا حریفی دست و پا بسته بود و علاوه بر دریافت دو گل حرف ‏زیادی برای گفتن نداشت؛ در نیمه دوم به لطف درخشش کاپیتان و ‏ستاره اصلی‌اش، سوبوسلای لیورپولی و ضربه سر مهاجم اول تیم یعنی وارگا در دقیقه ۶۶ به ‏گل رسید تا سوئیس را نگران کند.

این نگرانی تا ثانیه‌های پایانی بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۹۳ امبولوی فرصت طلب از اشتباه مدافعان مجارستان استفاده کرد و با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر دروازه بان به گل سوم تبدیل کرد.

به این ترتیب سوئیس هم مثل آلمان در جدول این گروه ۳ امتیازی شد و مجارستان و اسکاتلند بدون امتیاز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار