رصد و پایش فضای مجازی انتخابات

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت رصد و پایش فضای مجازی انتخابات گفت: مسئولین مرتبط باید با ورود پیشگیرانه، فضای رسانه‌ای و مجازی را رصد کنند و گزارش‌های لازم را در اسرع وقت به ستاد اعلام کنند .

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه خبر داد.

شهرام کرمی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری انتخابات، بر چهار راهبرد اصلی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم همواره تأکید دارند، لذا همه مسئولین دخیل در انتخابات باید برای مشارکت حداکثری تمام تلاش خود را بکار گرفته و زمینه را برای یک رقابت سالم و قانونی فراهم کنند. 

وی هدف اصلی انتخابات را حضور حداکثری مردم عنوان کرد و افزود: ایجاد فضای رقابتی سالم و فراهم کردن زمینه مناسب برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات مورد تأکید است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی جهت پیشگیری و برخورد سریع و قاطع با جرایم و تخلفات احتمالی، گفت: امنیت روانی و فیزیکی انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی است و با افرادی که امنیت انتخابات را تهدید کنند برخورد قاطع خواهد شد و به همین منظور شعب ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در کلیه حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اهمیت رصد و پایش فضای مجازی گفت: مسئولین مرتبط باید با ورود پیشگیرانه، فضای رسانه‌ای و مجازی را رصد کنند و گزارش‌های لازم را در اسرع وقت به ستاد اعلام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.