ورود رییس کل دادگستری به موضوع خط انتقال آب سد آزادی به دشت حُر

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به موضوع خط انتقال آب سد آزادی به دشت حُر شهرستان ثلاث باباجانی ورود کرد.

شهرام کرمی در دومین جلسه شورای حفاظت از اراضی و حفظ حقوق بیت‌المال استان که با موضوع بررسی آخرین وضعیت طرح انتقال آب سد آزادی به دشت حر شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، با بیان اینکه سد آزادی یکی از پروژه‌های بسیار مهم عمرانی و توسعه‌آفرین است، گفت: رفع مشکلات خط انتقال آب از سد آزادی به دشت حُر از مطالبات جدی مردم منطقه است.

کرمی با اشاره به وضعیت نابسامان سد آزادی افزود: در بررسی اجمالی از روندی که باعث توقف و کندی اجرای طرح انتقال آب به دشت حر و روستا‌های پایین دست و ایجاد این وضعیت نابسامان شده، می‌شود برداشت کرد که یک خیانت ملی و جنایتی بزرگ رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی را در هر مقامی پاسخگو خواهیم کرد، تصریح کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم هر شخص، مسئول و یا نهادی که در ایجاد و استمرار این ماجرا دخیل باشد، به جرم ترک فعل و جرائم احتمالی دیگر تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت و تا تعیین تکلیف وضعیت موجود و جبران اشتباه، بازداشت خواهد بود.

 کرمی تاکید کرد: لازم است رسیدگی به این پرونده با کارشناسی دقیق تمام جوانب، بدون نوبت و با قید فوریت از نظر وقوع جرائم احتمالی از جمله ترک فعل یا رانت خواری و... انجام شود.

 وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هرگز از این خیانت و جنایت بزرگ ملی نخواهد گذشت و هر آنچه که در توان داشته باشد برای رفع این مشکل بکار خواهد بست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.