دانشجویان زمینه‌ساز تحول‌آفرینی در جامعه هستند

فرماندار زابل گفت: دانشجویان می‌توانند زمینه‌ساز بسیاری از تحولات و جهت‌دهی‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه باشند.

علیرضا ملاشاهی در مراسم افتتاحیه ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های حوزه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهان شهیدشان، بیان کرد: هر بار که به چهره شهید رئیسی نگاه می‌کردم یاد و خاطره شهید سلیمانی برایم تداعی می‌شد، ما یک‌عالم بزرگ و شخصیت خدوم را از دست دادیم که سبک جدیدی از مدیریت اسلامی و علوی را در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خود را وقف خدمت کرده بود، گفت: رئیس‌جمهور شهید با وجود تلاش زیاد، ناعادلانه از سوی عده‌ای مورد طعنه و کنایه قرار می‌گرفت، اما باز هم صحنه خدمت را ترک نکرد و با سعه‌صدر از حواشی دوری می‌کرد.

وی افزود: دانشجویان دارای ظرفیت خوب و مؤثری هستند که باید به آنها توجه کرد، بنده اعتقاد راسخی به استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان در حل مسائل دارم.

ملاشاهی در ادامه با بیان اینکه مهارت‌آموزی به دانشجویان باید در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دانشجویی که فارغ‌التحصیل می‌شود علاوه بر اطلاعات علمی باید مهارتی هم در همان راستا آموزش‌دیده باشد تا بتواند وارد بازار شود، دانشگاه باید هم علمی و هم کاربردی باشد.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید قدر دوران دانشجویی خود را دانسته و از فرصتی که در دست دارند نهایت استفاده را در راستای علم‌آموزی، افزایش آگاهی و بصیرت خود ببرند افزود: با بهره‌برداری صحیح از این دوران می‌شود زندگی خود و آینده کشور را ساخت.

معاون استاندار نقش دانشجویان در تحولات مهم سیاسی و اجتماعی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: دانشجویان می‌توانند زمینه‌ساز بسیاری از تحولات و جهت‌دهی‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار