۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیب و سورانی اهدا شد

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران گفت: ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیب و سورانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

خدا رحم پارسه  گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در شهرستان جهت کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.
 وی افزود: جهیزیه اهدایی به نوعروسان که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق‌گاز، یخچال و جاروبرقی است که جمعاً به ارزش ریالی یک میلیارد و دویست میلیون ریال هستند.
  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: انتخابات مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است و خانواده بزرگ کمیته امداد همانند گذشته با حضور در پای صندوق اخذ رأی حمایت قاطع خود را از جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌نماییم.
 وی اذعان کرد: مردم از اساسی‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی هستند که با مشارکت خود تکرار پر افتخار خط انقلاب را رقم می‌زنند.
 پارسه گفت: مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار شهرستان سیب و سوران، خانواده بزرگ و معزز امداد و همچنین خیرین و نیکوکاران، همگام با سایر مردم کشور با حضور آگاهانه و با صلاحدید خویش از حق آزادانه انتخاب نامزد اصلح که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای ما به ارمغان آورده شده است؛ بهره جسته و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که تضمینی برای تأمین امنیت و تحقق ایران قوی و مقتدر است، حضور حداکثری را رقم بزنند.

برچسب ها: کمیته امداد ، جهیزیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار