با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی:

۳۰۰ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان بطور همزمان به بهره‌برداری رسید

در آخرین روز هفته جهادکشاورزی طی مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور بطور همزمان بهره‌برداری از ۳۰۰ پروژه بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: خوشبختانه امسال سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی با ۳۰۰ پروژه، رتبه اول تعداد طرح‌های افتتاحیه و رتبه سوم میزان سرمایه گذاری در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. 

علیرضا دهمرده پروژه تولیدی و عمرانی افتتاحیه را شامل ۸۹ پروژه آب وخاک،۲۲ پروژه دام و طیور،۱۶۰ پروژه باغبانی و گلخانه، یک پروژه امور اراضی، ۲ پروژه صنایع کشاورزی، یک پروژه منابع طبیعی،۱۷ پروژه امور عشایری و ۸ پروژه شیلات و آبزی پروری معرفی و افزود برای اجرای با این طرح ها، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال هزینه و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰۲۴ نفر و و اشتغال غیر مستقیم ۵ هزار نفر روز را فراهم و حدود ۵ هزار خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی از مشخصات بارز این پروژه‌ها، سرمایه‌گذاری ۹۰ درصدی بخش خصوصی و مشارکت مردمی در اجرای طرح‌ها برشمردو اظهارداشت افزون بر ۶۲۷ میلیارد تومان سهم آورده بهره برداران در ۳۰۰ پروژه افتتاحیه میباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار