برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان میرجاوه

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان میرجاوه برگزار شد.

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با حضور مدیران کل تعاون و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان و معاون سازمان صمت استان و معاون جهاد کشاورزی استان برای اولین بار در فرمانداری میرجاوه برگزار شد.

در این کارگروه طهرانی مقدم مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان گفت: در سال گذشته ۱۴۰۲ بصورت صدرصد جذب وام‌های اشتغال زایی انجام شده و امسال هم داریم جذب‌های تخصیص داده شده را داریم انجام میدهیم.

وی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال نیازمند مشارکت و هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی هستیم، تا از این طریق با جدیت موضوع را پیگیری کرده و شعار سال در کف میدان تحقق پیدا کند.
سلامی مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری وصنایع دستی استان افزود: خوشبختانه سیستان و بلوچستان و علی الخصوص شهرستان میرجاوه ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها اشتغال پایدار را ایجاد کرد. در سال ۱۴۰۲ برای ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد شده است و در شهرستان مرزی میرجاوه برای ۵۲۳ نفر ایجاد شغل شده است 
 مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم در راستای حمایت از ایجاد و فعالیت شرکت تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی تسهیلات و مشوق‌هایی را در نظر گرفته است که پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد چهار درصد به میزان ۴۰ میلیارد ریال از جمله این رویکرد‌های حمایتی است.

برچسب ها: اشتغالزایی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار