مشارکت قوی مردم یکی از مباحثی است که باید در انتخابات به آن توجه داشت

امام جمعه سراوان گفت: مشارکت قوی مردم ایران یکی از مباحثی است که باید در انتخابات به آن توجه داشت، مردم در این زمینه هوشیارانه و بصیرانه پای صندوق‌های رأی حضور داشته و مشارکت حداکثری داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری گفت : مشارکت قوی باعث شکوه، عظمت، قدرت و عزتمندی مردم انقلابی اسلامی ایران می‌شود هر چه بیشتر مشارکت داشته باشیم ناامیدی دشمن بیشتر خواهد شد و از سمت دیگر قدرت و شکوه ما بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم، تأثیرگذار و پر اهمیت است امید است بتوانیم در زمینه مشارکت مردمی به‌خوبی بستر را فراهم سازیم و مردم توجه داشته باشند دشمن برای مشارکت اندک با استفاده از فضا و چهره‌های مختلف برنامه‌ریزی و تبلیغات گسترده انجام می‌دهد تا از این موضوع علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره ببرد.

وی افزود: مردم همچنان که در تشییع پیکر شهدای خدمت حضور بسیار انقلابی و بصیرانه داشتند در انتخابات نیز بصیرانه و باشکوه شرکت کنند تا هدف شوم دشمنان انقلاب اسلامی که فعالیت گسترده دارند نقش‌برآب شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری ادامه داد: توصیه می‌شود انتخاب اصلح داشته باشیم انتخابی در تراز انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری معتقد به انقلاب اسلامی و سرباز ولایت باشد؛ مانند شهید رئیسی چرا که این سرباز ولایت بودن هزاران حسنه و خیرات دارد، مجاهد و دلسوز مردم باشد، پای حرف و درد دل مردم بنشیند و دغدغه‌مند برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی کند، در مباحث داخلی مجاهدانه عمل کند و تلاش گسترده داشته باشد.

وی اذعان کرد: در این ایام کم که آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور بود شاهد بودیم حضور پررنگ بین مردم در استان‌ها، شهرها، روستا‌ها و اقشار مختلف در مناسبت‌های گوناگون داشت؛ همچنین در مناطق سیل‌زده حضور گسترده داشت و در مقابل مردم متواضع و فروتن بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار