مصطفی پورمحمدی:

اگر دولت بخواهد موفق باشد باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع اعضای اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران در جریان مطالبات بخش خصوصی قرار گرفت.

حجت الاسلام "مصطفی پورمحمدی" امروز (یکشنبه) در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تعاون و اصناف ایران اظهار داشت: امروز آمده‌ایم که شنونده باشیم و با شما گفتگو‌های بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان این که برای حل مشکلات و پیشرفت عمومی کشور، نظرات همه را می‌خواهیم، بیان کرد: نمی‌خواهم ادعا کنم و وعده بدهم، امروز جامعه ادعا‌ها و وعده‌ها را قبول ندارد.

پورمحمدی گفت: می‌توانم پیشینه‌ام را مبنای همکاری‌های آینده قرار دهم، اگر دولت بخواهد موفق باشد باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اساس برنامه‌های ما باید بر اساس ثبات باشد تا پیش بینی پذیر، قابل محاسبه و اندازه‌گیری باشیم؛ به این منظور باید سناریو‌های قابل درک و عمل طراحی شود، ثبات یک اصل عمده در اقتصاد است و سعی می‌کنم به این اصل توجه جدی داشته باشم.

حجت الاسلام پورمحمدی بر لزوم اعتمادسازی تاکید کرد و اظهار داشت: در غیر این صورت همه نقشه‌های ما بی ثمر خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد معجزه می‌کند و امروز ما به معجزه نیاز داریم، معجزه‌ای که با مردم باید شکل بگیرد و به این منظور باید صادقانه با مردم صحبت کنیم.یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که جامعه نه به وعده‌های ما اعتماد می‌کند و نه به برنامه‌های ما و نه به ادعا‌ها که باید فکری برای آن کرد.

پورمحمدی گفت: من وقتی در وزارت کشور بودم ان جی او و ثمن‌ها را فعال کردم، زیرا به نقش مردم و تشکل‌ها باور دارم. این را به آقای ایوبی معاونت فرهنگی سپردم هر چند این معاونت برای اولین بار و آخرین بار در دوران وزارت من در وزارت کشور وجود خارجی داشت.

مقابله با تحریم‌ها، دیپلماسی اقتصادی، روابط بین‌المللی کشور، ناترازی زیرساخت‌های تولید، برق و گاز، نبود رغبت نزد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری، مشکلات ارزی، بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی، مبارزه با فساد، تقویت سرمایه اجتماعی در کشور، اصلاح ساختار اقتصادی کشور و تبیین جایگاه دولت و مردم و نقش بخش خصوصی، آسیب‌های اقتصاد تکلیفی و قیمت گذاری دستوری، صدور بخشنامه‌های متعدد، ناترازی انرژی، چگونگی هدایت نقدینگی به سمت بازار و تولید، نقش بازار سرمایه در اقتصاد، بنگاه‌داری بانک‌ها و لزوم تاسیس و راه‌اندازی نهاد تنظیم‌گر و رگولاتور، اجرای سند توسعه بخش تعاون و ارتقای سهم آن به ۲۵درصد در اقتصاد، مبارزه با قاچاق، ناترازی آب و فرونشست زمین، تغییر اقلیم، وضعیت وخیم صنعت هوایی و حمل و نقلی کشور، لزوم توجه به صنعت هوا فضای کشور و ... از جمله مهمترین مسائل و مشکلاتی بود که توسط فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی در این جلسه مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
اعتراف روحانی: در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی‌ها حل و فصل شده/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که هنوز هم مسائل ایران با آمریکایی ها جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار حل وفصل نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
روحانی: مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین حل و فصل شده است/ و این در حالی است که مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین و نه تنها حل و فصل نشده است و 100 درصد هم بیشتر شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات
۲۳:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
آقای مهندس اقای سلطانی چندبار تاحالا وعده وعید داده کو؟مگه قرارنبود بعدازپرداخت کامل حقوق خواربار بازنشستگان واریز بشه پس کو؟؟خرداد رو به پایان هست..
خواربار مهر۱۴۰۲ که داخلش مناسبت ها هست کی پرداخت میشه خواربار اردیبهشت کی پرداخت میشه؟به خدا قسم کمرمون زیر گرانی له شده اعصاب نداریم مریض هستیم چرا دوست دارن هممون افسرده وعصبی ومریض باشیم.حق ماها این هست بعداز۳۰سال خدمت الان هر۲شنبه کف خیابون باشیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
همه مسئولین را واگذار میکنیم به خداوند عادل..مسیولینی که بازنشستگان و خانواده بزرگ مخابرات را به بازی گرفتنند…و هرحرفی زدند فقط دروغ محض بود.. …امروز فقیر ترین بازنشسته بازنشستگان مخابرات هست زیرا رفاهیات و خواربار آنها از طرف مسیولین بی کفایت دراین اوضاع تورم وحشتناک غصب شده ..و پرداخت نشده..تا کی میخواهید ادامه بدهید.این شما هستید که باعث دلسردی ما قشر بازنشستگان می شوید ..چرا دولت ..مجلس.مسئولین نظام می بینند که حق ما بازنشستگان پرداخت نمیشود..و هیچ کاری نمی کنند..وفردا توقع دارند که ما درانتخابات شرکت کنیم..نظام جمهوری اسلامی نظام برادری برابری و مساوی است باید با ظالمین برخورد کنند..چرا تجمع بازنشستگان را می بینند اما پیش خود فکر نمیکنند که اینها چه دردی دارند…ما بازنشستگان می خواهیم مشکل بازنشستگان حل شود و حق بازنشستگان را به انها برگردانند…
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
مخابرات یکی از ضعیف ترین شرکت‌های ایران شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
آقای مدیر عامل مخابرات جناب سلطانی
خرداد ماه ۱۴۰۳ تمام شد پس تفاوت افزایش بن خواربار و سایر رفاهیات بازنشستگان را کی واریز میکنید ؟ لطفا اگر نمیتوانید از سمت مدیر عاملی کنار بکشید شاید دیگران بتوانند از عهده این کار بر بیایند ودعای خیر بازنشستگان بدرقه راهت باشد !!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
اختصاصی مخابرات مااسلایدخبر
اولین واکنش اعتراضی کارکنان شرکتی مخابرات
توسط سردبیر - مخابرات ما در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ۲,۲۴۶ ۰
مخابرات ما- از ابتدای سال ۱۴۰۳ُ نظم پرداخت حقوق کارکنان شرکتی به هم ریخته است.از سویی هنوز سهم بیمه کارکنان شرکتی علیرغم قول های مکرر قبلی برای سالهای گذشته پرداخت نشده. این مساپل در کنار عدم پرداخت سنوات دو ساله کارکنان آنان را نگران کرده است.

پیرو مشکلات ذکر شده این ماه به عنوان اولین اعتراض کارکنان شرکت طاها در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در مقابل دفتر مدیر منطقه تجمع کردند تا شرکت طاها در پی حل مشکلات فعلی درست و بموقع عمل کند.

تصویر زیر در این تجمع و در روز ۲۷ خرداد۱۴۰۳ تهیه شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
این آقا اگر کمی هم حسن نیت داشت
رفاهیات امسال را به روز می‌کرد
این آقا هنوز پول مناسبات پارسال
بر اساس ۱۴۰۰ را مثل پول لباس و سبد
ماه رمضان را پرداخت نگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
اعتراف زارع‌ پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل نکرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات ایران از ۱۸ آبان ۱۳۸۸ تاکنون بخش خصوصی بوده است ولی اما متأسفانه تاکنون حق وحقوق کارکنان رسمی و به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور به طور کامل پرداخت نکرده است و هر روز در رسانه ها و… شکایت و اعتراض می کنند.
بخش خصوصی در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است که ۱۰۰ سال دیگر هم مشکلات مردم و کشور حل وفصل نخواهد شد و حل نمی شود.
و این در حالی که همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ۱۰۰ درصد فقط از زمان بخش خصوصی شروع و آغاز شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
سلام جناب آرشیان عزیز
آقای مهندس سلطانی با تمام وجود مستاصل شدن خود را (به هر دلیل که باشد) در مدیریت مخابرات با تمام وجود اعلام می کند ولی چرا در بقا بر مدیریت ادامه می دهد بلی همه شاغلین و بازنشستگان برای دریافت حق و حقوق در هر مجموعه با مدیر ارشد آن طرف حساب می باشند اگر آقای مهندس سلطانی محترم با این وضعیت بسازند دلایل را رک به کارکنان و بازنشستگان بگویند فریاد بی حاصل در شورای امنیت و درخواست سوبسید درمان درد مخابرات و مخابراتی ها نیست
این موارد نشانگر استیصال در رده مدیران ارشد مخابرات می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ 5 هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال 1399 تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال 1399تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در سال۱۳۹۶ بازنشسته شده اند حدود نیمه سال ۱۳۹۷ سکه پاپان خدمت خودشان را دریافت کردند. ولی اما متأسفانه بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران در سال ۱۳۹۵ بازنشسته شده اند و تاکنون سکه پایان خدمت خودشان دریافت نکردند.
و این در حالی است که آیین‌نامه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور برای همه کارکنان رسمی مخابرات یکسان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست اگر مخابرات مشکل بودجه دارد پس چرا مخابرات هر سال به کارکنان رسمی ۲ ماه عیدی می دهد و این در حالی است که مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به بهانه مشکل بودجه خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را به طور کامل پرداخت نکرده است و هنوز هم به طور کامل نمی کند چرا؟
بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۷:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام تا زمانی تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات با احکام جدید پرداخت نشود. بازنشستگان شرکت مخابرات در انتخابات شرکت نمی کنند
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۷:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟ آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
کسانیکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده اند وسکه نگرفته اند چه میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کارشناسان اقتصادی و مسئولان و… در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیاری عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.
کارشناسان اقتصادی و مسئولان و… در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیار عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در پاسخ به حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
چرا بازنشستگان شرکت مخابرات از سال ۱۳۸۸ تاکنون در سراسر ایران اعتراض می‌کنند؟
۱۶:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا بازنشستگان شرکت مخابرات از سال ۱۳۸۸ تاکنون در سراسر ایران اعتراض می‌کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۶:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ماه مهر سال ۱۳۹۹ از شرکت مخابرات منطقه تهران درخواست وام تعاون کردم ولی هنوز پرداخت نکردن کسی هم جوابگونیست
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بیش از ۳۱ ماه است که بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هر هفت اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم در شرکت مخابرات و هم کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از سال 1400 تاکنون ثابت کرده است که به خاطر بی توجهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مخابرات منطقه تهران به علت پایمان و صایع کردند حق و حقوق بازنشستگان مخابرات منطقه تهران باید در دادگاه محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
آمریکا، اروپا، هر دو درباره برنامه هسته‌ای متهم هستند و مدعی
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه، عمان و... سه کشور اروپایی جنایتکار در بیانیه ای ایران را متهم کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
۱۵:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
کدام وام ها بدون ضامن هستند؟
بعد از 28 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
Iran (Islamic Republic of)
بعد از بخش خصوصی متأسفانه در کشور فساد بیشتر شده است
۱۵:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بعد از بخش خصوصی متأسفانه در کشور فساد بیشتر شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
افزایش گزینه برق، آب، گاز و... به خاطر بخش خصوصی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
افزایش قیمت مصرف برق، آب، گاز و... به خاطر بخش خصوصی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد بخش خصوصی به نفع مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱۵:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
عملکرد بخش خصوصی به نفع مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست اگر مخابرات مشکل بودجه دارد پس چرا مخابرات هر سال به کارکنان رسمی 2 ماه عیدی می دهد و این در حالی است که مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون به بهانه مشکل بودجه خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را پرداخت نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست اگر مخابرات مشکل بودجه دارد پس چرا مخابرات هر سال به کارکنان رسمی 2 ماه عیدی می دهد و این در حالی است که مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون به بهانه مشکل بودجه خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را به طور کامل پرداخت نکرده است و هنوز هم به طور کامل نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
در ارسال پاسخ به دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و...
۱۴:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در ارسال پاسخ به دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و...
بعد از گذشت 30 ماه و 27 روز است که متاسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است و همان نیز ادامه دارد شرم آور تاسف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام وعرض ادب
بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
از سال 1375 تاکنون در کشور قانون و عدالت وجود ندارد که اهانت ها، خیانت های و تخلفات مدیران و مسئولان بخش خصوصی بررسی و رسیدگی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
برای بنده 183 روز در شرکت مخابرات منطقه تهران سختی کار تعلق گرفته که در سال 94 مراحل اداری آن انجام شده است و تایید شده است ولی در زمان بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی، 183روز سختی کار را برای من منظور نکرده است. به دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم ولی این در حالی است که حدود 2000 نفر کارکنان رسمی مخابرات ایران و هم مخابرات منطقه تهران بدون رای دیوان با سختی کار بازنشسته شدند.
برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران از تامین اجتماعی شعبه 13 تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خصوصی سازی کشور
خصوصی‌سازی در کشور متأسفانه اقتصادی ایران را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام وادب

رسمی های محترم مخابرات
شرکت در تجمعات دوشنبه های اعتراضی بازنشستگان را فراموش نکنید راه گرفتن حق وحقوق قانونی (بن خواربار وسایر رفاهیات بر اساس آئین نامه وحداقل حقوق قانون کار ) همین راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات ایران از 18 آبان 1388 تاکنون بخش خصوصی بوده است ولی اما متأسفانه تاکنون حق وحقوق کارکنان رسمی و به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور به طور کامل پرداخت نکرده است و هر روز در رسانه ها و... شکایت و اعتراض می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از بخش خصوصی حمایت نکردند و فقط از شرکت های بخش خصوصی رشوه و یا پول دلالی دریافت کردند و هنوز هم دریافت می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ولی ما از بخش خصوصی استقبال نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی که همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور 100 درصد فقط از زمان بخش خصوصی شروع و آغاز شده است.
Iran (Islamic Republic of)
و این در حالی است که متأسفانه بخش خصوصی از سال 1388 تاکنون عام اصلی همه مشکلات مردم و کشور بوده است
۱۳:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه بخش خصوصی از سال 1388 تاکنون عام اصلی همه مشکلات مردم و کشور بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
گرانی در سراسر کشور 100 درصد فقط همان نتیجه عملکرد بخش خصوصی بوده است.
آخرین اخبار