کشف انبار ۲۵ میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در بازار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳۰۰ دستگاه انواع لوازم برقی آرایشی قاچاق از انباری در محدوده بازار تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک انبار دپوی کالای قاچاق را در محدوده بازار تهران مورد شناسایی قرار دادند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرارگرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان ۱۵ خرداد تخلیه و دپو شده است.  

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این کالاها توسط خودروهای شوتی و از جنوب کشور به این محل منتقل و دپو شده است، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد. پس از آن ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین ماموران مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع ریش تراش، سشوار،   موکن، اتوی مو، دستگاه بخور و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و این اجناس فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در واقع قاچاق است.

به گفته افشاری کالاهای کشف شده شامل تعداد ۱۳۴۵ دستگاه انواع لوازم آرایشی در مارک‌های مختلف خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار