خرده فروش سیار مواد مخدر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: یک متهم که با خودروی خود مواد مخدر توزیع می‌کرد دستگیر و در بازرسی از خودروی او هشت کیلوگرم حشیش کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: با رصد اطلاعاتی و کنترل نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، یک مظنون به خرده فروشی مواد مخدر شناسایی و با بررسی بیشتر مشخص شد متهم با استفاده از یک خودروی سواری اقدام به توزیع و خرده فروشی سیار مواد مخدر در مناطق مختلف شهر تهران می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به انجام تحقیقات تکمیلی پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی برای توقیف خودرو و بازداشت متهم صادر و روز گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل فعالیت او اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگرد‌های خاص پلیسی متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم هشت کیلوگرم حشیش در بسته بندی‌های مختلف کشف و با انجام بازجویی و تشکیل پرونده به همراه مستندات برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که با قاچاق، توزیع و خرید و فروش مواد مخدر امنیت و سلامت عمومی شهروندان را تهدید و باعث فروپاشی نظام خانواده می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار