کمیته امداد یزد آماده دریافت نذورات مردمی است

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان یزد، از اجرای پویش نذر من برای تأمین گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند با مشارکت نیکوکاران در استان خبر داد.

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به نزدیک شدن عید  قربان از اجرای پویش نذرِ من برای تأمین گوشت مورد نیاز خانواده‌های نیازمند با مشارکت نیکوکاران خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های این نهاد آماده دریافت نذر قربانی مردم خیراندیش هستند.

وی بابیان اینکه قربانی‌مان را با دست نیازمندان به پیشگاه خداوند ببریم تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و همچنین با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: باهم افزایی ادارات، بانک‌ها، اصناف، صنایع و مراکز گوناگون امیدواریم شاهد مشارکت آنها در قالب طرح‌های مختلف مردمی جهت تامین گوشت قربانی و اهدا به نیازمندان به خصوص سالمندان و ایتام باشیم.

وی افزود: امید است با مشارکت همه‌جانبه در این پویش مردمی بتوانیم گوشت قربانی را در ایام عید قربان دریافت و در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.

شجاعان تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین تلفن ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان است.

۲۲ هزار خانوار در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.