آغاز بهره برداری از زیرگذر شهدای خدمت ارومیه

در آستانه عید سعید قربان زیرگذر شهدای خدمت ارومیه به بهره برداری رسید

در آستانه عید سعید قربان، پروژه زیرگذر شورا -شهید بهشتی (شهدای خدمت) در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، مسئولان ادارات و نهاد‌های اجرایی و جمعی از شهروندان بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

شهردار ارومیه در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح عمران شهری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گفت: این پروژه عمرانی که اواخر تابستان سال گذشته کلنگ زنی شده بود، پس از ۹ ماه مورد بهره برداری قرارگرفت تا گره ترافیکی این منطقه تا حدود زیادی رفع شود.

حسین مهدی زاده افزود: ۳۰ هزار مترمکعب خاک برداری، ۶ هزار مترمکعب بتن ریزی از جمله اقداماتی است که برای افتتاح این طرح صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: زیرگذر شهدای خدمت ۳۴۲ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد و مساحت عرشه آن به بیش از یک هزار و ۲۰۰ متر مربع می‌رسد.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی این زیرگذر به بیمارستان آذربایجان و لزوم جلوگیری از مسدودی مسیر در هنگام عملیات عمرانی، اجرای این طرح به همین علت ۴۵ روز با تاخیر به پایان رسید.

شهردار ارومیه همچنین از ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل شهری ارومیه خبر داد که با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال بازسازی شده در آستانه عید سعید قربان  و اظهار کرد: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی به جمع ناوگان شهری اضافه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.