نماینده ولی فقیه در سپاه:

شهید آیت الله رئیسی سرباز ولایت و خادم ملت بود

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شهید آیت الله رئیسی ثابت کرد شرط سرباز ولایت بودن خادم ملت بودن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد، با اشاره به احیای فرهنگ ایستادگی و مقاومت توسط شهید خدمت آیت الله رئیسی گفت: این شهید بزرگوار سرباز ولایت و خادم ملت بود و همین موضوع باعث شد تا در دل مردم قرار گیرد و ثابت کرد شرط سرباز ولایت بودن خادم ملت بودن است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی و گفتمان آن در منطقه و جهان در عالی‌ترین مرتبه موفقیت قرار دارد افزود: در هیچ زمانی صهیونیسم بین الملل به این حد منزوی نبوده و در سرازیری سقوط قرار نداشته است. 

وی ادامه داد: امروز گفتمان ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران نه فقط در کشور‌های منطقه بلکه وارد کشور‌های اروپایی و آمریکایی نیز شده است. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت و اقتدار جبهه مقاومت را موجب پاسخ‌های کوبنده ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار ایران اسلامی به حدی رسیده است که عملیات وعده صادق را از خاک جمهوری اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی انجام می‌دهد، اما این رژیم اشغالگر جرات پاسخ ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی تصریح کرد: هیچ دولتی اراده زدن اسرائیل را نداشت، اما جمهوری اسلامی نشان داد آمریکا و اسرائیل را می‌شود با قدرت در هم کوبید و هیمنه پوشالی آنان را به جهانیان نشان داد. وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی هم قدرت دارد و هم اراده به کارگیری قدرت را دارد که این خیلی مهم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که هرسال انقلاب اسلامی در حال پیشرفت بوده و جبهه کفر و استکبار نیز در سراشیبی سقوط قرار دارد گفت: رهبری انقلاب و مردم همیشه در صحنه دوعامل مهم ابقای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند چرا که رهبری همواره در برهه‌های حساس توانسته است امید را در جامعه زنده کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کند و مردم نیز به عنوان پشتوانه انقلاب همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با اعلان این که خدماتی که در دولت شهید رییسی انجام شد بی سابقه است افزود: باید کسی در انتخابات پیش رو انتخاب شود که سرباز نظام باشد نه سربار نظام و این که به حکمرانی دینی اعتقاد قلبی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این آیین با اشاره به این که ادامه راه شهدای خدمت با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای امکان پذیر است گفت: یکی از شاخصه‌های مهم این شهید عزیز اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب بود و باید در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای دهیم که از همه بیشتر به مبانی نظام اسلامی مقید و مصمم باشد. حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: طبق فرمایش‌های و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در انتخابات پیش رو باید کسی را انتخاب کنیم که وفاداری بیشتری به آرمان‌های نظام اسلامی داشته و به مبانی دینی به صورت کامل معتقد باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.