در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پوشش تصویری مناظرات رادیویی نامزد‌ها به عهده ایران‌صداست + فیلم

مدیر رادیو ایرانصدا گفت: پوشش تصویری ۱۲ برنامه مناظره‌ای که رادیو برای نامزد‌ها و نمایندگان آن‌ها در نظر گرفته، به عهده ایران‌صداست.

مهدی شاملو، مدیر رادیو ایرانصدا در پاسخ به این سوال که برنامه‌هایی که در استودیو‌های تلوبیون ضبط می‌شود، مستقیماً در صفحه ویژه انتخابات در ایران‌صدا پخش می‌شود؟ گفت: ایران‌صدا در انتخابات امسال ریاست جمهوری اقدامات زیادی را انجام داده است. یکی از این اقدامات راه‌اندازی شش کانال ویژه نامزد‌های ریاست جمهوری است. برای هر کدام از نامزد‌ها یک کانال رادیویی راه‌اندازی شده است. همانطور که برنامه‌های نامزد‌ها به صورت تصویری در تلوبیون برای مردم پخش می‌شود، برنامه‌ریزی شده برنامه‌های آنها در ایران‌صدا و در صفحات نامزد‌های مربوطه پخش شود.

شاملو ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ایران‌صدا پوشش مناظرات رادیوست. ۱۲ برنامه تا یک روز مانده به پایان زمان مجاز تبلیغات از شبکه‌های مختلف رادیویی پخش می‌شود. ایران‌صدا هم این برنامه‌ها را به صورت تصویری در دسترس شنوندگان و بینندگان قرار می‌دهد. 

مدیر رادیو ایرانصدا در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌هایی که به صورت تصویری در تلوبیون ضبط می‌شود، تصویری هم در ایران‌صدا پوشش داده می‌شود؟ توضیح داد: ایران‌صدا رسانه یا نرم‌افزار صداپایه صداوسیماست. کانال‌های ایجاد شده برای هر کدام از نامزد‌های ریاست جمهوری به صورت صوتی در دسترس مردم هست.

به گفته وی، محتوا‌های برنامه‌های تلویزیونی که در تلوبیون وجود دارد، به صورت صوتی در ایران‌صدا هم وجود دارد. یعنی تمام برنامه‌هایی که در تلوبیون وجود دارد، در ایران‌صدا هم هست. از طرفی، رادیو بجز شش کانال اختصاصی نامزدها، ویژه برنامه‌های انتخاباتی هم تدارک دیده است. رادیو همانند پنج مناظره سیمای جمهوری اسلامی ایران، ۱۲ برنامه مناظره‌ای برای نامزد‌ها و نمایندگان آنها در نظر گرفته است. پوشش تصویری برنامه‌ها به عهده ایران‌صداست. هر روز ساعت ۱۳:۰۰ زمان پخش برنامه‌هاست، که مردم می‌توانند از طریق نرم‌افزار ایران‌صدا مناظرات را به صورت تصویری تماشا کنند.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار