راه اندازی سامانه ارتباطی فعالان تجارت و حمل و نقل با دادستان مرکز استان هرمزگان

سامانه ارتباطی فعالان حوزه تجارت و حمل و نقل و گمرک و انبار اموال تملیکی با دادستان مرکز استان هرمزگان راه اندازی شد.

عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: سامانه مذکور از امروز با ایجاد زیر ساخت‌های لازم کار خود را آغاز کرد و آماده دریافت گزارش ها، شکایات و نقطه نظرات مرتبط با این حوزه‌  است.

وی  گفت: معطلی در صفوف، دریافت وجوه اضافی، چون انعام وغیره، قطعی سیستم، نبودن و خرابی باسکول‌ها و عدم ارائه خدمات ۲۴ ساعته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنادر و گمرکات و دیگر دستگاه‌های مرتبط با این حوزه از جمله موارد قابل طرح از طریق تماس با شماره ۰۹۳۰۹۹۴۸۲۰۷ و در ارتباط مستقیم با دادستان مرکز استان هرمزگان است.

اکبری در ادامه، تشکیل کارگروه ساماندهی ترافیک بندر شهید رجایی بندرعباس را دیگر مصوبه شصت و دومین بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از بنادر و گمرکات استان عنوان کرد و گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری بندرعباس و اتحادیه انبار‌های تجاری به عنوان اعضای این کمیته مشخص شده اند و طبق برنامه‌ای نظام‌مند نسبت به برگزاری جلسات هفتگی اقدام خواهند کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان به دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اعضای این کمیته ملزم به آماده سازی زیر ساخت‌های لازم سخت افزاری و نرم افزاری به منظور حل مشکل ترافیک در بندر شهید رجایی بندرعباس هستند.

این مقام قضایی گفت: پس از تشکیل کمیته مذکور، کلیه امور نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین احصاء نقطه نظرات و دیدگاه‌های مؤثر در فرآیند اجرای مصوبات از سوی اعضای کمیته ساماندهی به وضعیت ترافیک بندر شهید رجایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و عملیاتی خواهند شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.