شبکه اسرائیلی: حماس قدرت خود را در غزه بازیابی کرده است

شبکه ۱۲ اسرائیل اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موفق شده است توانمندی‌های خود را در نوار غزه بازیابی کند.

منابع صهیونیستی پس از گذشت ۹ ماه از جنگ علیه مردم غزه، بار‌ها به شکست سیاست‌های این رژیم در این جنگ اذعان کرده‌اند.

ب شبکه ۱۲ اسرائیل اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موفق شده است توانمندی‌های خود را در نوار غزه بازیابی کند.

این شبکه با اشاره به اختلاف شدید در میان سران صهیونیست بر سر جنگ غزه، به نقل از حزب لیکود که حزب حاکم بر این رژیم است، گزارش داد: «کسانی که از جنگ فرار کردند، نباید نخست وزیری را نصیحت کنند که آماده نیست هیچ امتیازی بدهد».

منظور این شبکه استعفای «بنی گانتز» و «گادی آیزنکوت» از کابینه بنیامین نتانیاهوست که کارشناسان تأکید دارند هدف از آن، تحت فشار قرار دادن نتانیاهو برای پذیرش پایان جنگ علیه غزه است.

لیکود همچنین گفت که «بنی گانتز تسلیم فشار‌های بین‌المللی شده و پیش از تکمیل اهداف جنگ و بازگرداندن ربوده‌شدگان، برای پایان آن، اعلام آمادگی کرده است».

در پی کارشکنی نتانیاهو بر سر توافق تبادل اسرا و پایان جنگ غزه، مسئولان اسرائیل به شدت به وی حمله کرده‌اند. «ایهود باراک» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به تازگی از صهیونیست‌ها خواست با محاصره کنست و برگزاری تظاهرات‌های مستمر، کابینه تحت هدایت بنیامین نتانیاهو را سرنگون کنند.

باراک بار دیگر بر ضرورت توقف جنگ، یافتن راهی برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی و تغییر کابینه کنونی اسرائیل تاکید کرد. به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، باراک تاکید کرد که جنگ علیه حماس شکست خورده و باید متوقف شود و ربوده‌شدگان با توافق سیاسی بازگردند.

منبع :فارس

برچسب ها: حماس ، نوار غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ان شاءالله بزودی شاهد پیروزی رزمندگان حماس ومردم مظلوم غزه باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مگر کسی در غزه زنده مانده
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
نتیجه تضعیف جبهه سازشکار عرب مخصوصا محمود عباس
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۰:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام فلسطین،

مادر من اهل آبادان است، شهری از ایران در بحبوحه ۸ سال جنگ،
پس از ۴۰ سال وقتی اولین فرصت مسافرت پیدا شد دوباره به آبادان سر زدیم، هم مادرم بسیار خوشحال بود و هم ما بسیار لذت بردیم،
آبادان مردمی بسیار صمیمی دارد و مردمی که به یک خصوصیت مشهور هستند و آن...حرف زدن بر اساس آرزوها....است که ما به آن خالی بندی می گوییم، در ضمن در آنجا همه عاشق عینک آفتابی هستند،
دیگر برایتان بگویم بعد از ۶۰ سال مادرم هنوز عادت دارد وقتی غذا آماده می شود قابله را درون سینی وارونه می کند، از خوبی های این روش آن است که ته دیگ آن در دسترس است،

هرگز نمی رد آنکه دلش زنده شد به عشق،
ثبت است در جریده عالم دوام ما،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار