تلاش برای آبرسانی به ۱۰۰ روستای هشترود و چاراویماق

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از آبرسانی و رفع اشکالات ۱۰۰ روستای شهرستان‌های هشترود و چاراویماق با دستور وزیر نیرو خبر داد.

 شهسواری در جلسه شورای اداری گفت: سال گذشته با آبرسانی از مجتمع آلمالو به روستا‌های بخش نظرکهریزی مشکل آبرسانی و اشکالات برخی روستا‌های این بخش حل شد و مشکل آبرسانی به روستا‌های بخش مرکزی هشترود و چاراویماق امسال حل خواهد شد.

وی از وضعیت اسفبار راه‌های روستایی هشترود اظهار گله مندی کرد و گفت: متاسفانه برخی راه‌های روستا‌های هشترود غیرقابل تردد است و این کار باعث نارضایتی روستاییان می‌شود.

شهسواری گفت: متاسفانه طرح فاضلاب شهری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر هشترود راکد مانده و حرکت لاک پشتی دارد و برای ادامه عملیات نیاز مبرم به ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه است.

وی از نیمه کاره ماندن راه هشترود به دامناب و آسفالت راه دهستان آتش بیگ انتقاد کرد و ادامه عملیات در فصل کاری امسال را خواستار شد.

فرید قشلاقی فرماندار شهرستان هشترود هم از راکد ماندن عملیات قطعه ۵ آزاد راه هشترود _ مراغه که شاهراه ارتباطی شهر هشترود به اتوبان پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و همچنین آزاد راه هشترود _ مراغه است انتقاد کرد و تخصیص اعتبار لازم را برای ادامه عملیات را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.