حزب الله بیش از ۵۰۰۰ راکت به اراضی اشغالی شلیک کرده است

سخنگوی ارتش صهیونیستی در سخنانی تایید کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته مقاومت اسلامی در لبنان بیش از ۵ هزار راکت به سوی اراضی اشغالی شلیک کرده است.

براساس گزارش سما الاخباریه، دانیال هاگری سخنگوی ارتش صهیونیستی در یک کنفرانس مطبوعاتی برای رسانه‌های خارجی که از کانال ۱۲ خصوصی صهیونیستی پخش شد، گفت: حزب‌الله پس از وقایع ۷ اکتبر بیش از ۵۰۰۰ موشک ضد تانک و گلوله‌های ضد پهپاد شلیک کرده است.

هاگاری در ادامه ادعا کرد: ما برای بازگشت اسرائیلی‌ها به شمال کار خواهیم کرد. حزب الله لبنان در حال تشدید حملات خود علیه اسرائیل است.

این مقام صهیونیست مدعی شد: حملات روزافزون حزب‌الله ما را به آستانه‌ای سوق می‌دهد که می‌تواند یک تشدید گسترده‌تر باشد. تشدید تنش‌هایی که می‌تواند پیامد‌های مخربی برای لبنان و منطقه داشته باشد.

پیش از این، روز یکشنبه و در اولین روز عید قربان، ارتش رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ ساعت آرامش محتاطانه در این جبهه، شهر‌های مرزی در جنوب لبنان را بمباران هوایی و توپخانه‌ای کرد.

اگرچه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی و همراهانش در کابینه جنگ، موضوع حمله به لبنان را طی روز‌های اخیر پررنگ ساخته و در خصوص حمله‌ای همه‌جانبه به جنوب و حتی دیگر نقاط این کشور هشدار می‌دهند، اما برآورد‌ها و اطلاعات موجود نشان می‌دهد که بسیاری از ژنرال‌های ارتش و مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی مواجهه تمام‌عیار با حزب‌الله را مترادف با شکستی مطلق برای تل‌آویو قلمداد می‌کنند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
شمار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۳۴۷ شهید رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه نسل‌کشی ملت فلسطین همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت جامعه جهانی بوده است
ترامپ جنایتکار جنگی است و هم تروریسم بین المللی بوده است.
بایدن جنایتکار جنگی است و هم تروریسم بین المللی بوده است.
نتانیاهو جنایتکار جنگی است و هم تروریسم بین المللی بوده است.
آخرین اخبار