دوره نویسندگی نویسنده شو در سیستان و بلوچستان آغاز شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دوره نویسندگی بلند مدت " نویسنده شو" با هدف تربیت نویسنده داستان کوتاه، بلند و سایر گونه‌های ادبی مورد نیاز این استان آغاز شده است.

مصطفی سیاسر در نشست استعدادیابی نویسندگان در کتابخانه ساحل چابهار، آشنایی با اصول داستان نویسی را یکی از مهارت‌های لازم برای بسیاری از انسان‌ها دانست و اظهار کرد: داستان نویسی علاوه بر پر کردن خلا‌های فکری انسان، داستان ناگفته و نانوشته خود افراد است و گاهی داستان نویس ناکامی‌ها و مصائب اجتماعی خود را در قالب داستان و قصه بیان می‌کند.

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزش نویسندگی را استعدادیابی و کمک به افراد خلاق و علاقمند به این کار عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان چابهار از شهرستان‌های ویژه است و در نظر داریم این دوره آموزشی در چابهار و زابل مانند سروان، خاش، ایرانشهر و زاهدان برگزار شود.

چاپ و انتشار آثار نویسندگان بومی در خلق آثار فاخر موثر است


رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چابهار در جلسه گفت: حمایت از آثار نویسندگان بومی و کمک به چاپ و انتشار آثار نویسندگان بومی در خلق آثار فاخر موثر است.

زیبا مهدی‌زاده افزود: آمادگی داریم تا با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها افراد مستعد را شناسایی و بانک اطلاعاتی از این افراد را تهیه کنیم.

برچسب ها: نویسندگی ، حوزه هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار