مقام سابق آمریکایی:

بایدن تحت کنترل اوباما است

به عقیده یک مقام سابق آمریکایی کسی که واقعا در راس امور این کشور قرار دارد باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکاست.

اسکات بنت، افسر سابق ارتش آمریکا، از مردی نام برد که به نظر او واقعاً در راس آمریکا قرار دارد. او مطمئن است که جو بایدن کشور را اداره نمی‌کند، او یک فرد اسمی است. در واقع یک نفر دیگر این رشته را می‌کشد.

بنت به RT گفت: بایدن در دنیای خودش پیرمردی است، حتی اسمش را هم به خاطر نمی‌آورد. اوباما در واقع دارد ریسمان را به آنجا می‌کشد.

این افسر ضمن صحبت درباره وضعیت اوکراین و موضعی که ایالات متحده در این زمینه اتخاذ کرده است، خاطرنشان کرد که آمریکا «با کارت‌های نامناسب بازی می‌کند و در این خصوص دستش خالیست.»

این در حالی است که دانشمندان علوم سیاسی چهره میشل اوباما را یکی از واقعی‌ترین چهره‌ها برای نامزدی در پست ریاست جمهوری آینده آمریکا می‌دانند.

باراک اوباما هنوز از محبوبیت قابل توجهی در ایالات متحده برخوردار است، اما از آنجایی که او قبلاً دو بار رئیس جمهور شده است، نمی‌تواند نامزد شود. همین باعث شده توجه به همسرش در محافل سیاسی افزایش یابد.

روز قبل، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، دوباره در شرایط نامناسبی قرار گرفت و زیر ذره بین دوربین‌ها قرار گرفت. او در یک رویداد تبلیغاتی در مقابل هواداران در لس آنجلس سخنرانی کرد، اما همه چیز به آرامی پیش نرفت. در حین اجرا ناگهان «گوشی را قطع کرد». 

باراک اوباما در انتخابات سال ۲۰۰۸ آمریکا به پیروزی رسید و بایدن را به عنوان مشاور و معاون خود برگزید.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار