صولت مرتضوی: نرخ بیکاری کاهش ۱.۲ درصدی داشته است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در کل کشور توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شد.

سید صولت مرتضوی در نشست خبری مشترک با سخنگوی دولت و وزیر بهداشت، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه رفاه، اظهار کرد: کار‌های بسیار مطلوبی در دولت سیزدهم انجام شده است که این افتخارات دولت تبیین خواهد شد.

وی افزود: بدهی‌های انباشته‌ای به داروخانه‌ها و مراکز درمانی وجود داشت و با تاکید رئیس جمهور شهید ۲۰ همت از بدهی تامین اجتماعی در قالب اوراق پرداخت شد و ۲۰ همت تبدیل به نقدینگی شدند. برای نخستین بار است که در طول چند دهه گذشته قادر هستیم کل بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی و داروخانه‌ها پرداخت کنیم.

وزیر کار ادامه داد: در دولت سیزدهم بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در کل کشور توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده و با توجه به افزایش جمعیت فعال کشور نرخ بیکاری کاهش ۱.۲ درصدی داشته است. در طول چند دهه اخیر برای نخستین بار است که نرخ بیکاری به کانال ۸ رسیده که پایین‌تر از آن نیز خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
هنوز معوقات فروردین ماه بازنشستگان کارگری پرداخت نشده است؛ پیش از این قرار بود این معوقات با حقوق خرداد به حساب بازنشستگان واریز شود و فیش پرداخت آن نیز صادر شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
این چه بیمه تکمیلی بازنشستگان است که متأسفانه آزمایشگاه های و... طرف قرار داد بیمه دانا قبول نمی کنند. بیمه تکمیلی دانا هم بدتر از مخابرات شده است.
Iran (Islamic Republic of)
کار‌های بسیار مطلوبی در دولت سیزدهم انجام نشده است
۲۰:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
کار‌های بسیار مطلوبی در دولت سیزدهم انجام نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
کشور در حوزه اقتصادی با هفت چالش بزرگ تورم، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی، نحوه خصوصی‌سازی، مالیات عمومی، ناترازی آب و انرژی رو‌به‌رو است. دولتی باید سر کار بیاید که بتواند پس از چهار دهه به این نابسامانی‌ها و چالش‌ها سر و سامان دهد.
آخرین اخبار