نماینده زنجان و طارم در مجلس:

تامین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن زنجان ضروری است

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید این مهم مورد توجه شرکت‌های خدمات رسان قرار گیرد.

 نبی الله محمدی روز سه‌شنبه در بازدید از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان، گفت: طرح نهضت ملی مسکن از پروژه های بسیار با اهمیت دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه باید موانع و مشکلات سر راه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی بررسی و احصاء شود، اظهار داشت: باید نسبت به خانه دار شدن سریع متقاضیان تلاش کرد و به همین جهت با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان باید تسریع شود، خاطرنشان کرد: در تحقق این مهم تنها اداره راه و شهرسازی دخیل نیست.

محمدی تصریح کرد: با تامین زیرساخت‌های لازم در پروژه‌های نهضت ملی مسکن متقاضیان بعد از سکونت مشکلی نخواهند داشت و باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌ باشند.

در این بازدید چند ساعته از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان، نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن نیز حضور داشتند و مشکلات خود را در خصوص عدم تامین به موقع زیرساختها توسط شرکتهای خدمات رسان، بحث بیمه و مالیات مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.