۳۵۰ واحد مسکونی در زنجان تا پایان هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی در استان تا پایان هفته دولت سال جاری افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در طول سه سال گذشته،۲ هزار و ۱۸۷ واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و احداث شد.

خواجه ای به تکمیل و واگذاری ۱۳۴ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ تاکنون اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شد.

وی ادامه داد: طراحی و احداث ۲۷۸ واحد مسکونی در قالب پروژه های مسکن محرومین و تکمیل و واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به متقاضیان واحدهای مسکن محرومان از برخی اقدامات این نهاد در حوزه مسکن شهری است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود : برای تسریع در اجرای طرح و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد .

خواجه ای تاکید کرد: با افزایش و مشارکت مردم در اجرای طرح های مسکن ملی علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه گذاری هم خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.