جریمه سنگین در انتظار استخراج غیر مجاز رمزارز

مدیرعامل برق آذربایجان غربی گفت: کسانی که به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند در انتظار جریمه بسیار سنگین باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت ماینر‌های غیرمجاز در سطح استان خبر داد و گفت: نظارت‌ها برای شناسایی افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند با جدیت بیشتری انجام خواهد گرفت و در صورت شناسایی جرایم سنگین و حتی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است. 

طاهر کیامهر به جدیت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در برخورد با برق دزدی برای استخراج رمزارز به ویژه در ماه‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با افراد متخلف از برنامه‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ایام پیک بار تابستان می‌باشد. 

وی ادامه داد: با تلاش و همت اکیپ‌های مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان با سایر دستگاه‌ها در سال گذشته، ۲۸ مرکز استخراج غیرمجاز رمزارز شناسایی و ۴۵۹ دستگاه جمع آوری شد که توان مصرفی بیش از ۵ هزار و ۷۴۷ مگاواتی داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین خاطر نشان کرد: ماینر‌های غیرمجاز منجر به افت شاخص‌های کیفی برق شده و احتمال ایجاد خسارت در تجهیزات و وسایل برقی سایر مشترکین را افزایش می‌دهند. 

وی اضافه کرد: رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز توسط اکیپ‌های مشترک به طور مستمر در حال انجام است و مصرف برق مشترکین در ایام پیک بار تابستان با جدیت بیشتری مورد پایش و رصد خواهد بود. 

کیامهر به شناسایی و کشف بیش از ۱۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح استان از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون اشاره کرد و گفت: با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال با قاطعیت برخورد می‌شود 

کیامهر تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت اطلاع از این مراکز، مراتب را با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق و یا شماره همراه ۰۹۰۱۸۳۹۳۸۵۸ به حراست و یا با شماره گیری ۳۱۱۰۴۲۷۷-۰۴۴ به دفتر روابط عمومی این شرکت اطلاع دهند و علاوه بر یاری رسانی خادمان خود در صنعت برق جهت تامین برق پایدار پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز دریافت نمایند که مبلغ دریافت این پاداش برای سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.