راه اندازی مجتمع تفریحی اردوبهشت ویژه جوانان در یزد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد از راه اندازی مجتمع اردویی، فرهنگی و تفریحی اردوبهشت ویژه جوانان و نوجوانان در یزد خبر داد.

حسین میرشریف مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با اشاره به راه اندازی مجتمع اردویی، فرهنگی و تفریحی اردوبهشت در شهر یزد گفت: طبق برآورد اولیه، فاز نخست این مرکز تا پایان پاییز امسال و فاز دوم آن تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و جوانان و نوجوانان یزدی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

او گفت: با مطالعه‌ی تمامی مقدماتی که در گذشته، مجموعه اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در تمامی مراکز خود شروع به آغاز حرکتی نو کرده و با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۱۴۰۲ در خصوص تقویت ساختار و زیرساخت‌های آموزش عمومی کشور (ارتقای وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش رسمی کشور در راستای تحقق عدالت اجتماعی در زمینه آموزش) بر آن شد تا از ظرفیت خود برای تأسیس مجتمعی در راستای دسترسی تمامی نوجوانان و جوانان به مراکز علمی - آموزشی و همچنین اردویی-تفریحی استفاده کرده و این مهم را به سرانجام برساند.

میر شریف ادامه داد: در حال حاضر در شهر‌های کرمان، سمنان و رودسر مراکزی افتتاح و به بهره برداری رسیده؛ اما آنچه در شهر یزد به دنبال آن هستیم می‌تواند یکی از بزرگترین، جامع‌ترین و به‌روزترین مراکز در خدمت نوجوان و جوانان کشور باشد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد به اهداف راه اندازی مجتمع اردویی، فرهنگی و تفریحی «اردوبهشت» در یزد اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری اردو‌های دانش آموزی از سراسر کشور در شهر یزد، رفع کمبود فضای اردوگاهی در داخل شهر و همچنین ایجاد فضای امن اردویی و تفریحی به ویژه برای دختران، از جمله اهداف راه اندازی این مجموعه در شهر یزد به شمار می‌رود.

میر شریف با تأکید بر اینکه مجتمع اردوبهشت، مرکزی جذاب برای جوانان و نوجوانان یزدی خواهد بود، افزود: در طراحی اولیه، بخش‌های جذابی مثل اتاق فرار، بازی‌های فکری، هیجانی، شافل برد و کافه نوجوان با وسعت حدود ۵ هزار متر در مرکز شهر در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است این مجموعه با همراهی استانداری، آموزش و پرورش، شهرداری و نوسازی و نهاد‌های دغدغه‌مند درحوزه تربیتی نوجوانان و جوانان ایجاد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار