در دولت سیزدهم؛

۵ هزار و ۲۰۰ کولر در مدارس خوزستان توزیع شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در جهت تامین وسایل سرمایشی در کلاس‌های درس استان، بیش از ۵ هزار کولر بین مدارس توزیع شد.

محمد سعیدی‌پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به عملکرد نوسازی مدارس خوزستان در دولت سیزدهم گفت: در دولت سیزدهم یک هزار و ۵۹۴ کلاس درس در قالب ۴۳۵ مدرسه و با زیربنای بیش از ۱۵۸ هزار مترمربع در خوزستان تحویل داده شد. همچنین طرح های ساخت یک هزار و ۲۹۴ کلاس درس در قالب ۳۶۶ مدرسه با زیربنای بیش از ۱۱۲ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شده است.

او افزود: در این دولت ۳۱۶ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان مدارس تعمیر شده است. همچنین ۶۰۰ هزارمترمربع ایزوگام مدارس و ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت مدارس انجام شده است.

آقای سعیدی پور با اشاره به تجهیز نمازخانه‌ها اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه نوسازی مدارس تجهیز نمازخانه‌ها بود و مدارس خوزستان به ۲۷ هزار مترمربع فرش سجاده‌ای به ارزش ۱۴ میلیارد تومان تجهیز شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: استانداردسازی گرمایشی ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس استان خوزستان و توزیع ۵ هزار و ۲۰۰ عدد کولر با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان نیز انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: در جهت حذف مدارس سنگی و کانکسی خوزستان ۵۹۵ کلاس درس در قالب ۲۵۶ مدرسه، حذف شده‌اند.

او با اشاره به جذب ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی افزود: همچنین بالغ بر یک هزار میلیارد تومان از طریق مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
ساخت مدارس مستحکم و با امکانات و تجهیزات بر کیفیت آموزش میافزاید
امیدواریم این جهاد مدرسه سازی و خرید تجهیزات و امکانات ،علاوه بر خیران و دیگر سازمانها ، توسط همه شرکتهای بزرگ استان هم ادامه یابد