افزایش مشارکت در انتخابات تهدیدهای کشور را خنثی می‌کند

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: افزایش مشارکت در انتخابات این توانایی را دارد که خیلی از تهدید‌های علیه کشور را خنثی کند.

اشکان صفری دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: مسئله شرکت و حضور مردم در انتخابات صرف نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود مهم است، مردم را باید به شرکت در انتخابات تشویق کنیم در مسیر دعوت مردم به حضور در انتخابات فردی را معرفی کنیم که اهل بده و بستان های سیاسی با پدرخوانده های مافیایی کشور نباشد و طول عمر خود در حال مبارزه با فساد بوده باشد، اخلاق مدار و اهل کار سالم و شبانه روزی برای مردم ایران اسلامی باشد برای انتخاب فرد اصلح خود ببینید چه کسی توانایی کار در جهت و مسیر ملاک‌های انقلاب اسلامی را دارد.

او افزود: رییس جمهور می بایست از ظرفیت‌های داخلی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند زیرا این انتخابات بسیار مهم است از آن بابت که در نقطه مهمی در منطقه قرار گرفته ایم؛ همه ما بر این اصل واقفیم که آرزوی دشمن در انتخابات پیش رویمان تشکیل یک دولت ضعیف و غیرانقلابی است دولتی که دیپلماسی ذلت را بر دیپلماسی عزت ترجیح دهد

به گفته آقای صفری شرکت در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری وظیفه هر ایرانی دغدغه مند و وطن پرست است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایجاد حس وظیفه نسبت به شرکت و حضور در انتخابات وظیفه مهم مجاهدان جهاد تبیین است.

هرچه میزان شرکت در انتخابات بیشتر باشد اقتدار منطقه ای ایران اسلامی مان بیشتر و قوی‌تر خواهد شد

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان خوزستان می‌گوید: ملت ما می‌خواهد راه شهیدان جمهور رجایی و رئیسی تداوم یابد ملت ما می‌خواهند که دولت چهاردهم تداوم‌بخش دولت آیت‌الله شهید رئیسی باشد.

او ادامه داد: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه در دستگاه دولت راه بیفتد و این دوگانه مانعی برای پیشرفت ایران باشد ملت بیدار و هوشیار نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات چرخ کارخانه‌ها متوقف شود انتخابات صحنه آزمون و خطا نیست، که اگر فردی آمد ۴ سال مدیریت ناکارآمد داشت کشور فقط چهار سال عقب بیوفتد، ناکارآمدی دولت در ۴ سال چه بسا سالیانی کشور را از پیشرفت باز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار