یوسف زاده:

متقاضیان دریافت اینترنت رایگان دولت فقط در سایت پنجره ملی ثبت نام کنند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز از متقاضیان دریافت اینترنت رایگان دولت خواست فقط از طریق سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نام نویسی کنند.

مهدی یوسف زاده  گفت: با اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر هدیه اینترنت رایگان دولت ، متقاضیان برای ثبت نام فقط از درگاه اصلی استفاده کرده و به تبلیغات دیگر توجه نکنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز افزود: پیامک ارسالی از سوی وزارت ارتباطات با سرشماره CRA.IR و با نشانی my.gov.ir (پنجره ملی دولت )است که کاربران باید به این نشانی توجه لازم را داشته و فقط از این لینک استفاده کنند.

یوسف زاده گفت : در این شرایط کلاهبرداران با راه اندازی سایت جعلی و ارسال پیامک به کشاندن کاربران به درگاه‌های پرداخت جعلی بانک‌ها می پردازند که مردم باید برای پیشگیری از هرگونه جرم هوشیار باشند.

وی یادآورشد که متقاضیان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) اینترنت رایگان را دریافت کنند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در قالب یک بسته ۳۰ روزه برای مردم در نظر گرفته تا بتوانند در سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی، اخبار مربوط به انتخابات و نامزدهای موردنظر خود را دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
بین المللی بدین
سکوهای داخلی محتواها همشون بیخود و دروغ هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
روبیکا مگه پیام رسان داخلی نیست چرا از شارژم کم‌میکنه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
آقا اینو نگیرید خیلی مسخره است
هیچ چیز باز نمیشه حتی سایتهای داخلی که به زور باز میشه
اپلیکیشنهای خارجی و اینها که هیچ...
بدیش هم اینه وقتی دیدی نمیشه استفاده کرد نمیتونی بسته دیگه بخری و باید صبر کنی این تاریخش تموم بشه و غیر فعال بشه و اگر بسته دیگه ای هم بگیری نمیتونی استفاده کنی و بستتون میسوزه...با پشتیبانی هم گفتم نمیخوام لغوش کنید گفت نمیشه باید تاریخش تموم بشه...یعنی یکماه
پس بهتره نگیرید...
آخرین اخبار