شهروندخبرنگار تهران؛

برگزاری اردوی قرار با حضور دانش آموزان در آستانه عید غدیر خم + فیلم

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از برگزاری اردوی قرار با حضور دانش آموزان در شهرستان شهریار به مناسبت آستانه عید غدیر خم خبر داد.

هجدهم ذی الحجه مصادف با عید سعید غدیر خم است؛ مسلمانان جهان این روز بزرگ را که جانشینی حضرت علی (ع) در مقام امامت پس از پیامبر (ص) است را جشن می‌گیرند. اکنون در ایام عید سعید غدیر خم هستیم به گونه‌ای که فاصله زمانی «عید قربان» تا «عید غدیر خم» را دهه ولایت و امامت نامیده شده است.

به همین مناسبت و در آستانه این روز خجسته اردوگاه شهید منتظری شهرستان شهریار استان تهران اقدام به برگزاری اردوی دانش آموزی «قرار» کرده است؛ این اردو با اهداف توجه به عید بودن ایام غدیر و بزرگداشت آن، آشنایی با فضایل امیرالمومنین و حوادث آن ایام، آشنایی با مفاهیم ولایت مداری، بیعت، امامت و تشیع، درک آثار و تجربه ارتباط و تعاون جمعی و گروهی، اشتراک و همدلی ظاهری و باطنی در طول برنامه، شناخت و ارتباط میدانی با شخصیت‌های اسلامی، پرده برداری از حقیقت داعش و وهابیت و اسلام هراسی، عدم تمرکز در یک فضا و ایجاد شور و هیجان زیاد، گفتگو و گعده با مربیان تربیتی و تعلیم میدانی مفاهیم تعاون، ایثار، همدلی، تواضع، گذشت، صبر، استقامت و ... قرار است در تاریخ دوم، سوم و چهارم تیرماه برگزار شود.

این اردو به همت کانون ابرار و برای نوجوانان پایه هفتم و هشتم برگزار شود. سال‌های گذشته این اردو با حضور ۱۲۰۰ دانش آموز و ۵۰ نفر کادر و مربیان تربیتی مجرب برگزار شده است.

علاقه مندان می‌توانند به سایت Ghararplus.ir مراجعه کنند و ثبت نام کنند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است و گوشه‌هایی از این اردو را به نمایش گذاشته است که می‌توانید در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران


بیشتر بخوانید:

توزیع گوشت نذری بین نیازمندان محله حمیدیه خوی + تصاویر


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار