کارگاه بزرگ تولید اثر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه بزرگ تولید اثر با عنوان زنده برای توام برگزار می‌شود.

علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه بزرگ تولید اثر با عنوان «زنده برای توام» با هدف معرفی خصایص والای رئیس جمهور شهید به عنوان خادم فرهنگ، وحدت ملی، میهن پرستی و افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: کارگاه بزرگ دو روزه تولید اثر با عنوان «زنده برای توام» با حضور هنرمندان برجسته رشته‌های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، عکاسی، فیلم سازی، انیمیشن، موسیقی و ...، ۲۹ و ۳۰ خرداد امسال در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محور‌های موضوعی تولید اثر در این کارگاه افزود: این محور‌ها شامل خصایص رئیس جمهور شهید، وحدت ملی، غیرت، میهن پرستی، حضور پر شور در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح به دست مردم است.

این مقام مسئول اضافه کرد: پس از برگزاری کارگاه، آثار فاخر هنرمندان این رویداد از یکم تا ششم تیر ماه، هر روز در یک نقطه از معابر پر تردد شهری برای عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: آیین پایانی این رویداد هفتم تیرماه با حضور مسئولان استان، هنرمندان برجسته استان و عموم علاقه‌مندان با محوریت موضوعات مطرح شده و شهدای هفت تیر به ویژه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی، برگزار خواهد شد که حضور عموم مردم در این برنامه باشکوه آزاد است.

سرگزی، اجرای موسیقی محلی، موسیقی پاپ، نمایش صحنه‌ای، پخش فیلم و انیمیشن و برگزاری مسابقه با اهدای جوایز نفیس را از برنامه‌های آیین پایانی برشمرد.

وی گفت: در آیین پایانی این پویش، آثار تولید شده توسط هنرمندان در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار