مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از حضور پرشور اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه این استان در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

علی سرگزی با حضور در شعبه اخذ رای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه، ضمن شرکت در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مشاهدات میدانی حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه سراسر استان را در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد.

 وی با اشاره به اعلام آمادگی جامعه فرهنگی و هنری استان از چند روز قبل برای شرکت در انتخابات افزود: انتظار می‌رود افرادی که هنور موفق به شرکت در این رویداد بزرگ سیاسی نشده اند، حضورشان را به ساعت پایانی واگذار نکنند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: مردم استان با حضور پر رنگ خود به موضوع مشارکت، معنا و مفهوم ببخشند، به خصوص در چنین برهه حساسی که همه نگاه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است.

وی ادامه داد: حضور همه اصناف و اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای، به طور قطع می‌تواند پیام مثبتی در جهت تقویت نظام داشته باشد.

سرگژی تاکید کرد: به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه به عنوان نخبگان جامعه می‌توانند تاثیر مثبت و تعیین کننده‌ای در روند انتخابات داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار