کسب افتخاری دیگر برای دهکده نوآوری و فناوری رسا

عکس آزمایشگاهی یک بانوی شیرازی از پوست ماهی مقام بین المللی کسب کرد.

عکس میکروسکوپی کارشناس آزمایشگاه دانشگاه شیراز و از متخصصان دهکده نوآوری و فناوری رسا به عنوان یکی از شرکت‌های فناور دانش محور پارک علم و فناوری فارس در یک مسابقه بین المللی مقام آورد.

شیوا پسران کارشناس آزمایشگاه مرکزی و اپراتور دستگاه SEM و از کارکنان دهکده نوآوری و فناوری رسا در بیست و نهمین دوره از مسابقات بین المللی میکروسکوپ (EIPBN) در کالیفرنیای آمریکا موفق به اخذ جایزه میلیگراف شد.

به گفته این کارشناس آزمایشگاه و دانش آموخته رشته دکتری شیمی، مسابقات بین المللی میکروسکوپ (EIPBN) هر ساله برگزار و بهترین عکس‌هایی که توسط کارشناسان آزمایشگاهی از اجسام، پوست جانوری و... به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود را به مسابقه می‌گذارند.

شیوا پسران افزود: در اثری که این مسابقات ارسال کردم، یک عکس از پوست ماهی بود که آن را با دستگاه میکروسکوپ گرفته بودم که خوشبختانه با توجه به کیفیت آن و متمایز بودنش نسبت به سایر آثار صاحب مقام شد.

او بیان کرد: به گفته مسابقات بین المللی میکروسکوپ (EIPBN)، در عکس ارسالی پوست ماهی که ساختار زیبایی به خود دست داده و روی پوست ماهی، تصاویری از قلب قابل مشاهده بود، آن‌ها را شگفت زده کرده و برای نخستین بار جایزه میلی گراف را به این عکس اختصاص دادند. 

برچسب ها: میکروسکوپی ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار