رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی:

برخی نسخه ذلت و تسلیم را برای ایران می‌پیچند

رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی با بیان اینکه بایدن و نتانیاهو سعید جلیلی را برای خود و دنیای استکبار خطرآفرین می‌بینند گفت: سعید جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی عصر امروز در آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی جلیلی در حسینیه بختیاری‌ها ضمن تبریک اعیاد قربان و سعید و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی اظهار داشت: اعتقاد ما این است که انقلاب اسلامی امتداد غدیر است با این تفاوت که افرادی که در غدیر بودند با وجود بیعت با پیامبر (ص) متاسفانه مردم آن دوران امیرالمومنین (ع) را رها کردند، اما مردم ما با وجود جنگ، تحریم‌ها و فشار دشمنان پای امامین انقلاب مانده‌اند.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) تکلیفی بر گردن ما در مورد غدیر گذاشته‌اند که امتداد آن این انقلاب است، خداوند دستور داد تا پیامبر به این شیوه از مردم بیعت بگیرد، باید در روز غدیر با همین شیوه با امام زمان (عج) بیعت کنیم و آنچه خداوند متعال فرموده را اطاعت کنیم، چنان که شهید سلیمانی و شهید رئیسی اطاعت کردند و امام خود را تنها نگذاشتند. امروز همه تکلیف داریم امر ولی امر مسلمین را تبلیغ کنیم تا فردی اصلح انتخاب شود و یاریگر انقلاب و اسلام باشد.

رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی با بیان اینکه از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی سه سال تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم و آبادانی کشور بود عنوان کرد: قبل از ایشان مشکلات کشور فراوان بود که برای مثال می‌توان به قطع برق کارخانه‌ها و منازل بود، اعتصاب کامیون دارها، بحران کرونا و اقرار امروزی که خودشان دارند یعنی فرار نخبگان در آن دوران و امروز آنها خودشان اعتقاد و باوری به جوانان و نخبگان ندارند که حرف وارد کردن کارشناسان و مدیران سابق می‌زنند.

ابراهیمی با بیان اینکه در آن دوران بحران‌های عجیب و غریبی را دیدیم که از جمله آن برجام بود که هنوز دم از ادامه می‌زنند که نمی‌خواهیم به این دیپلماسی ذلت بار اشاره کنیم افزود: قبل از آیت‌الله رئیسی بحران‌های عجیب و غریبی را به واسطه عملکرد دولت مستقر در کشور دیدیم، وعده‌هایی که در حد حرف بود ولی شهید رئیسی آمد و به کشور عزت داد و خستگی‌ناپذیر، پرکار، پر سرعت به گونه‌ای که کار و رونق در کشور را بالا برد شهید رئیسی عمل‌گرا بود و پیگیر تحقق برنامه‌ها، مردمدار و مردم‌دوستی از ویژگی‌های او بود ولی چه جفا‌ها که در مورد ایشان شد و چه بداخلاقی‌هایی که کردند و رهبری گفتند من دلم برای او سوخت.

۱۰ هزار کارخانه در زمان شهید رئیسی به چرخه تولید بازگشت

وی گفت: آیت‌الله رئیسی اخلاقمدار بود و هیچ گاه واکنشی به بداخلاقی‌ها و تهمت‌ها نشان نداد تا جامعه را دچار تشویش و التهاب نکند، با تمام وجود انتقاد پذیر بود به یاد دارم وقتی به قم آمد حتی هم لباسی‌های ما با او بد برخورد کردند به دلیل ایتکه برای خدماتی که انجام داد کار رسانه‌ای نشده بود و صدا و سیما کم کاری کرده بود نگفته بودند که پروژه‌های ۳۵ و ۴۰ ساله را به اتمام رساند شهید تنها برای مردم کار کرد، چون غم‌خوار ملت بود.

رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی با بیان اینکه ۱۰ هزار کارخانه در زمان شهید رئیسی به چرخه تولید بازگشت ادامه داد: تخصص‌گرایی، فراجناحی بودن، ساده‌زیستی ایشان باعث شد بیش از ۱۲ میلیون نفر در مراسم تشییع او حضور داشته باشند. زهد از ظاهر و باطن ایشان بود و به دنبال محبوبیت نبود و به جوانان اعتماد داشت.

برخی با تفکر ما نمی‌توانیم ۸ سال مردم را آزار دادند

ابراهیمی تصریح کرد: برخی با این تفکر که ما نمی‌توانیم ۸ سال مردم را اذیت کردند و اکنون نیز آمده اند ولی ما معتقدیم آقای جلیلی امتداد‌دهنده راه شهید رئیسی است. باید حواسمان را جمع کنیم و مراقب باشیم آنهایی که هشت سال با تفکر پیر و فرسوده مردم و کشور را اذیت کردند، آنهایی که رویکردشان این است کشور حتی توان ساخت آفتابه هم ندارد! امروز باز هم آمده‌اند.

وی عنوان کرد: بایدن اشاره کرده که سعید جلیلی نه تنها برای ما که برای دنیا خطرآفرین است و نتانیاهو نیز عنوان کرده که اگر جلیل رئیس جمهور شود مقاومت تقویت و سلطه ما بر منطقه تمام خواهد شد.

رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی گفت: نگاه ما به سطح بین المللی است و نگاه دشمنان به ما این گونه است و اکنون جبهه مقاومت بیش از ما دغدغه رئیس جمهور آینده ایران را دارد این را باور کنیم، در فتنه ۹۸ فتنه بنزین یکی از ائمه شهر‌های پاکستان نزد ما آمد و می‌گفت وقتی فتنه بنزین شروع شد ما دغدغه زیادی داشتیم و اکنون امروز نگاه سوریه، لبنان، غزه و آن دانشجویی که پرچم فلسطین را دارد به ایران است تا ببینند چه کسی بر سر کار می‌آید.

برخی اکنون هم نسخه ذلت و تسلیم را برای ایران می‌پیچند

ابراهیمی با بیان اینکه شهید سلیمانی نسخه عزت را برای ما پیچید تصریح کرد: برخی اکنون هم نسخه ذلت و تسلیم را برای ایران می‌پیچند و برجامی را که تصویب کردند به معنی ذلت و تسلیم ایران بود و امروز وزیر خارجه اسبق اشاره کرده که تحریم‌ها چندین برابر شده است. امروز اگر می‌خواهیم مسیر شهیدان سلیمانی و رئیسی را در پیش بگیریم باید حواسمان به انتخابمان باشد.

وی اظهار داشت: شهید رئیسی عالم بود و اجتهاد در فهم اطاعت از امر ولایت داشت و می‌دانست تابع ولایت بودن یعنی چه و مراقب بود کوچک‌ترین موضع گیری نداشته باشد که رهبری ناراحت شود، امروز برای ادامه راه ایشان به کسی نیاز داریم تابع ولایت و خستگی‌ناپذیر باشد که این ویژگی را در آقای جلیلی می‌بینیم.

رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی با بیان اینکه جلیلی فردی استکبارستیز، ضد تبعیض، شجاع و ساده‌زیست است گفت: عده‌ای او را تمسخر می‌کنند و از خودروی او ایراد می‌گیرند ولی او دنبال تجمل نیست، او شناخت نیاز جامعه ما را در سطوح مختلف می‌داند.

ابراهیمی با بیان اینکه جلیلی آینده نگر بوده و برنامه مدون و دقیقی دارد افزود: نسبت به مسائل روستایی، گردشگری، مدیریت، صنعت، صادرات، تحول و ... شناخت و برنامه داشته و افق دید عمیقی دارد ضمن اینکه استفاده از جامعه نخبه عاشق و توانمند را در برنامه دارد.

وی بیان کرد: نگاه دقیق شهید رئیسی به غرب آسیا، شرق آسیا، چین و آسیا همان برنامه‌ای است که جلیلی ۸ سال پیش به شهید رئیسی دادند و شهید عزیز هم اجرایی کردند.

دشمنان و فتنه گران به دنبال تخریب جلیلی هستند

رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی عنوان کرد: جلیلی امانت دار سالم بوده و به دنبال این است برای هر کدام از اقشار جامعه نقش تعریف کند به طوری که حتی برای فردی که وارد مسجد می‌شود و حتی برای مسجد محله برنامه دارد تا به کانون فعالیت و تربیت ۲۴ ساعته تبدیل شود و دشمنان و فتنه‌گران از همین واهمه دارند بنابراین او را تخریب می‌کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه جلیلی برای همه چیز کشور برنامه دارد عنوان کرد: در حوزه اشتغال و اقتصاد در دوران شهید رئیسی اتفاقات بزرگ و مهمی رخ داده است که بخشی از این اقدامات نیز به سبب بهره گیری از برنامه‌های آقای جلیل بوده است.

رئیس کمیته روحانیون ستاد سعید جلیلی خطاب به جمع گفت: هر یک از شما گروه خانوادگی فضای مجازی راه‌اندازی کنید و در آن ایده‌های آقای جلیلی را بگویید و اقدامات شهید رئیسی را بازگو کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار