ثابتی:

سعید جلیلی در حل مشکلات مسلط است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری بیش از یک دهه کار‌های مهمی در کشور انجام داده و به اوضاع کشور و حل مشکلات مسلط است.

امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران در مجلس در اجتماع مردم بوشهر در مسجد توحید این شهر با اشاره به ویژگی‌های این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سعید جلیلی بهترین گزینه برای مدیریت اداره کشور است.

مشاور سعید جلیلی با تأکید بر توجه به شعور انقلابی در انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری گفت: علاوه بر شور انتخاباتی و انقلابی باید شعور انقلابی هم در انتخاب نامزد اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گسترش یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سعید جلیلی را کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دانست و تصریح کرد: این کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیش از ۳۵ سال در پست‌های مختلف نظام اسلامی ایران مشارکت داشته است.

وی گفت: سعید جلیلی یکی از سیاست‌مداران مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است که در کارنامه خدمتی آن کوچکترین خطا و ضعف مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پرونده سعید جلیلی و خانواده‌اش پاک پاک است گفت: این کاندیدای رئیس جمهور از لحاظ شخصیتی و هویتی دارای ویژگی خاص است و کسی باید رئیس جمهور شود که آزمون پس داده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری قاطع و صادقانه را از ویژگی سعید جلیلی دانست و بیان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری نسبت به حل مشکلات جامعه بر اساس مطالبات مردم آگاه و مسلط است.

ثابتی با بیان اینکه سعید جلیلی در دولت یازدهم و دوازدهم به شهر‌های مختلف برای بررسی مطالبات مردم سفر کرد افزود: در سفر به بوشهر در سال ۱۳۹۷ یکی از مطالبات مردم حل مشکل ته لنجی عنوان شد و در نشست با ملوانان و صیادان گناوه این مهم را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه سعید جلیلی شناخت کامل از مشکلات مردم در شهر‌های مختلف کشور دارد خاطرنشان کرد: این کاندیدا که در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران قرار دارد به جایگاه ریاست جمهوری بسیار نزدیک است و تصمیمات راهبردی و اجرایی مهمی در مقاطع مختلف گرفته است.

مشاور سعید جلیلی با اشاره به اینکه این کاندیدای ریاست جمهوری نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی هم است خاطرنشان کرد: بیش از یک دهه کار‌های مهمی در کشور انجام داده و به اوضاع کشور و حل مشکلات مسلط است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با آزمون خطا نمی‌توان کشور را اداره کرد افزود: قدرت تصمیم‌گیری سعید جلیلی در بحران‌ها قاطع و راهبردی است و ریسک‌پذیری بالایی دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این کاندیدا در عملیات ضدتروریستی و دستگیری ریگی نقش اثرگذاری داشت و در کوتاه‌ترین زمان تصمیم قاطع گرفت اضافه کرد: اقدام فوری جلیلی در دستگیری عبدالمالک ریگی یکی دیگر از مواردی است که قدرت ریسک‌پذیری و تصمیم‌گیری او را در موقع بحرانی نشان می‌دهد.

وی به سابقه تحصیلی سعید جلیلی پرداخت و بیان کرد: سعید جلیلی تنها کاندیدایی است که رشته دانشگاهی آن در همه مقاطع تحصیلی علوم سیاسی بوده و ۳۵ سال کار میدانی دیپلماسی کرده و دیدگاه جامعی نسبت به سیاست خارجی دارد.

ثابتی، جلیلی را انسانی پرکار دانست و تصریح کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری علیرغم اینکه کم حرف است ولی انسانی صادق و پرکار و فعال است و وعده بدون پشتوانه نمی‌دهد و هر وعده‌ای که می‌دهد حتما عملی می‌کند.

مشاور سعید جلیلی با اشاره به نظرسنجی‌ها ادامه داد: سعید جلیلی در نظرسنجی‌های مختلف برخی نقاط جایگاه اول و برخی مناطق جایگاه دوم دارد و تا آخر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد سعید جلیلی اگر در دور اول انتخابات در ۸ تیر ماه رأی لازم کسب نکرد حتما در دور دوم با پزشکیان رقابت می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سعید جلیلی در مقایسه با دیگر کاندیدا‌های ریاست جمهوری با فاصله زیاد جایگاه بهتری دارد.

ثابتی با بیان اینکه با انتخاب سعید جلیلی در پست ریاست جمهوری سرنوشت کشور درخشان می‌شود گفت: در این انتخابات در مجموع رقابت بین جلیلی و پزشکیان است.

وی با تأکید بر ترغیب مردم برای حضور در انتخابات ۸ تیر اضافه کرد: تنها به رأی دادن اکتفا نکنید بلکه دیگران را برای حضور در این عرصه هدایت و ترغیب کنید، چون هر چه آرای انتخابات ریاست جمهوری بالا باشد اقتدار نظام اسلامی ارتقا می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.