تکذیب بازداشت فرزندان «مریم مهرابی»

رسانه‌های معاند در خبری دروغ مدعی شدند که مریم مهرابی به همراه کودکان خود دستگیر شده است در حالی که بازداشت کودکان این فرد صحت ندارد و کاملا کذب است.

روز گذشته رسانه‌های معاند در خبری مدعی شدند که مریم مهرابی، به همراه دختران خردسالش در اصفهان بازداشت شده است.

طبق بررسی‌ها بازداشت فرزندان مریم مهرابی به هیچ‌وجه صحت ندارد و در حال حاضر دختران وی نزد خانواده اش نگهداری می‌شوند.

این دروغ‌پراکنی و جوسازی رسانه‌های معاند در حالی صورت گرفته است که مریم مهرابی به دلیل تلاش برای تحریک مردم به خشونت، جنگ و کشتار با یکدیگر به قصد برهم زدن امنیت کشور بازداشت شده و دارای سوابق متعدد کیفری بوده که هم‌اکنون با تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

منبع: میزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
اگه تکدیب کرده پس حتما گرفتنش !!
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۵:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
این شخص معلمی در استان اصفهان بوده که با تحریک مردم به جنگ و خشونت به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه و خانواده های ایرانی بوده اما سوال من اینه چرا همچین افرادی باید عضو آموزش و پرورش کشور باشن؟ چرا نسبت به مسئله معلم ها اقدام جدی انجام نمیشه الان هرکسی ازمون میده قبول میشه راحت با پارتی یا تظاهر وارد اموزش و پرورش میشه نباید اینطور باشه همه جای دنیا ورود به این سازمان مهم بسیار با سخت گیری مواجه هست قبلا هم بارها دیدیم معلم هایی که باعث انحراف نوجوانان و کودکان این جامعه میشن بعضی هاشون سازماندهی شده هستند و درحال نابودی فرهنگ ایرانی و ترویج فساد و غرب زدگی هستند لطفا شدیدا پیگیری کنید همین چیزا باعث شده اغتشاشات در کشور اتفاق بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
حالا مریم مهرابی کی هست ؟؟