پیگیری برای راه‌اندازی کارگرو در فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی کارگرو در این فرودگاه خبر می‌دهد.

مجتبی بیاتی با بیان اینکه راه‌اندازی خدمات بار هوایی یا کارگو با جدیت دنبال می‌شود، گفت: برای راه‌اندازی کارگو به دنبال سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم و خدمات بار هوایی به عنوان یکی از فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در فرودگاه کرمانشاه احصا شده است.

بیاتی از آمادگی کامل فرودگاه کرمانشاه برای راه‌اندازی کارگروه خبر داد و با بیان اینکه این فرودگاه ظرفیت لازم را برای راه‌اندازی خدمات حمل هوایی بار دارد، یادآور شد: امیدواریم با پای کار آمدن بخش خصوصی، بتوانیم کارگو را در فرودگاه کرمانشاه فعال کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با پایان عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه و پیگیری برای راه‌اندازی تعداد بیشتری از پرواز‌های داخلی و حتی بین‌المللی، خدمات بار هوایی در کرمانشاه رونق بگیرد.

وی از اهمیت راه‌اندازی کارگو در فرودگاه کرمانشاه یاد کرد که فرصتی بسیار مناسب برای حمل و نقل انواع کالا خصوصا محصولات کشاورزی و دامی است و می‌تواند به توسعه تجارت داخلی و خارجی استان کمک کند و زمینه اشتغالزایی بیشتر را نیز در کرمانشاه فراهم می‌آورد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه معتقد است، در صورت راه‌اندازی کارگرو در این فرودگاه امکان ارائه خدمات در زمینه حمل و نقل بار به سایر استان‌های همجوار خصوصا ایلام، کردستان و ... نیز فراهم خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.