البرز، پایلوت اولین رالی تور‌های گردشگری هدفمند می‌شود

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: البرز در زمینه‌های مختلف گردشگری از جمله تاریخی، فرهنگی، ورزشی و طبیعت‌گردی ظرفیت‌های بسیاری دارد

رحیم خاکی گفت: تعامل و همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی با هیات اتومبیلرانی می‌تواند رویداد‌های خوبی را در سطح استانی، ملی و بین المللی در زمینه گردشگری استان رقم بزند و می‌تواند وجه شاخصی را در کشور برای البرز ایجاد کند که در فصل تابستان رویداد‌ها و رالی تور‌های گردشگری برای شناساندن البرز به صورت هدفمند اجرا شود.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده این استان، بر تعامل و هم افزایی بر استفاده از ظرفیت‌های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری برای شناساندن جاذبه‌های استان البرز تأکید کرد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز نیز با بیان اینکه برنامه ریزی برای برگزاری رالی تور‌های گردشگری البرزشناسی به صورت پایلوت در استان البرز در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد که در تابستان شاهد چند رویداد گردشگری باشیم. 

به گفته اردشیر درویشی به همین منظور در کمیته‌های تخصصی گردشگری هماهنگی برای انجام برنامه‌های رالی تور‌های گردشگری از کشور‌ها و استان‌های دیگر به البرز به صورت موتوری و اتومبیلرانی در تابستان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.