پیش بینی ۱۷۷ صندوق اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: ۱۷۷ صندوق اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کهگیلویه تدارک دیده شد.

سید حمزه محقق زاده با اشاره به آمادگی این شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به راهبرد‌های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات اظهار داشت: با نظر به این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار ومردم شهرستان حتما با شکوه بیشتر و حضور قوی‌تری در این دور از انتخابات شرکت خواهند کرد.


محقق زاده با اشاره به تشکیل جلسات هیات اجرایی و نهایی کردن شعبات اخذ رای در سطح شهرستان، افزود: در این دوره از انتخابات نسبت به افزایش شعبات ثابت و سیار تغییر محسوسی اعمال نشده است.

 رییس هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه در ادامه از اختصاص ۱۷۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت:این شعب در چهار بخش مرکزی، سوق، چاروسا و دیششموک پیش بینی شده اند که از این تعداد ۹۰شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ سیار هستند.


محقق زاده به تفکیک شهر و روستایی بودن صندوق‌ها هم اشاره کرد و افزود: ۷۴ صندوق شهری و ۱۰۳ صندوق روستایی هست که امیدواریم تا پایان انتخابات هیچ مشکلی در روند آن به وجود نیاد. انتخابات چهاردهمین دور ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.