پیش بینی ۲۲۴ صندوق اخذ رای در شهرستان بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: ۲۲۴ صندوق اخذ رای در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

نشست فرماندار شهرستان بویراحمد با روسای ستاد‌های استانی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در فرمانداری برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست با تاکید بر حضور حداکثری مردم، گفت: تمام زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم است.
 
شهرام مهدوی مطلق افزود: تعداد ۲۲۴ صندوق اخذ رای در شهرستان بویراحمد برای جمع آوری آرای مردم در شهر، روستا و مناطق عشایری پیش بینی و فراهم شده و از این تعداد، ۱۳۳ شعبه ثابت و ۹۱ شعبه سیار هستند.
 
وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در فرایند برگزاری این انتخابات در شهرستان بویراحمد مشارکت می کنند، ادامه داد: همه فرآیند‌های ساختاری انجام شده و نیرو‌های برگزار کننده در حال آموزش‌های لازم هستند.
 
فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: فرمانداری برای برگزاری و برپایی جایگاه‌های ستاد انتخابات و ایجاد ساز و کار‌های لازم برای شور و نشاط سیاسی آماده همکاری است و کمیته اجرایی و امنیتی انتخابات در این خصوص شبانه روز پای کار است.
 
در این نشست مسئولان ستاد‌های مرکزی پنج نفر از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم آقایان حبیب اله پیشوا، رئیس ستاد مرکزی قالیباف، محمدکاظم نظری، رئیس ستاد هماهنگی پزشکیان، مسلم حسینیان، رئیس ستاد مرکزی قاضی زاده هاشمی، یوسفی به نمایندگی از ستاد مرکزی جلیلی و سعید کرمی، رئیس ستاد مرکزی زاکانی حضور داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.