عضو شورای شهر اهواز:

جوانان در انتخابات کسی را برگزینند که عمل و گفتارش یکی باشد

شانه سازان گفت: دشمن دارد مردم را از انتخابات ناامید می‌کند در حالی که آینده کشور متعلق به جوانان است.

غلامرضا شانه‌سازان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای ارائه شد و مردم پیشینه‌ای از کار و خستگی‌ناپذیری دولت سیزدهم دارند، کار برای دولت آینده سخت شده است بنابراین کسی که در این دوره انتخابات ریاست جمهوری آینده رای می‌آورد، مسئولیت سنگینی دارد.

او افزود: کسانی که در حوزه انتخابات کار می‌کنند باید سعی کنند در مورد کارآمدی خود تبیین کنند و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمود سراغ تخریب نروند. کاندیداها نباید فضا را ملتهب و از آن استفاده کنند زیرا مردم دقت کافی را دارند.

 آقای شانه سازان گفت: اکنون رسانه‌های بیگانه مسموم کردن فضا و تبلیغات را شروع کرده‌اند و باید توجه شود این کار دشمن برای خیرخواهی مردم شریف ایران نیست. آنچه در دولت سیزدهم نمود داشته، خدمت گزاری بوده است و تا قبل از شهادت آقای رئیسی، به ناحق به این خدمت اجحاف شده بود و بعد از شهادت او حتی منتقدانش به خدمات ارزنده و پایدار و بدون حاشیه دولت سیزدهم اعتراف کردند.

عضو شورای شهر اهواز اضافه کرد: مردم به ویژه جوانان باید این باور را داشته باشند که آینده روشن متعلق به خودشان است و باید بدانند حضور آن‌ها در انتخابات در تعیین سرنوشتشان مؤثر است و بنابراین فریب تبلیغات دشمن را نخورند. وقتی دشمن آدرس می‌دهد که در انتخابات حضور پیدا نکنیم باید برعکس را انجام بدهیم.

این مقام مسئول یادآور شد: یک زمانی امام(ره) فرمود اگر دشمن گفت مخالف چیزی است این یعنی در آن مورد کار خوبی انجام می‌شود و باید برعکس گفته دشمن عمل شود. دشمن دارد مردم را از انتخابات ناامید می‌کند در حالی که آینده کشور متعلق به جوانان است و باید در انتخابات حضور فعال داشته باشند تا کسی را انتخاب کنند که عمل و گفتارش یکی باشد. رصد کردن کاندیداها برای مردم کار سختی نیست و باید بر اساس سوابق گذشته در مورد آینده انتخاب درستی داشته باشند.

عضو شورای شهر اهواز در پایان گفت: جوانان امید و سرمایه کشور هستند و می‌توانند ایده‌های خود را با نظرات کاندیداها منطبق کنند و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند. 

انتخابات زود هنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشور روز ۸ تیر ماه برگزار می‌شود و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد میزان مشارکت نسبت به دوره‌های اخیر افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
ماشالا همه چقدر خوب نصیحت میکنن جوانان را..یه وقت خسته نشید این همه تراوشات زیبا و غیر تکراری رو بیان میکنید..شما مواظب باش پات نلغزه در شورا خدایی نکرده.. نصیحت پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
کدوم جوان مگه جوانی هم هست
آخرین اخبار