رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در خوزستان:

زمانی می‌توانیم مدعی دموکراسی شویم که تقابل از کف خیابان به گفتگو کشیده شود

دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه‌شنبه شب با حضور جمعی از اقشار مختلف در اهواز افتتاح شد.

عبدالحسن مقتدایی عضو ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در خوزستان در این آیین ضمن دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: ملت شریف ایران همواره در طول ۴۵ سال گذشته صاحبان اصلی صندوق انتخابات ریاست جمهوری بودند و اینبار نیز بی شک با حضور پرشور خود سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

او افزود: کشور ما یک دوره طولانی و سخت را برای استقرار مردم سالاری طی کرد و مردم سختی‌های زیادی را تا پیروزی انقلاب پشت سر گذاشتند.

عضو ستاد مرکزی پزشکیان و استاندار اسبق خوزستان ادامه داد: در سال‌های گذشته چندین مرحله انتخابات برگزار شد و مردم نیز پای صندوق رای رفتند، اما توسعه یافتگی همواره به کیفیت حضور است نه به کمیت؛ توجه به کمیت مانند تولید سالی یک میلیون خودروی ناایمن است.

مقتدایی یادآور شد: زمانی می‌توانیم مدعی دموکراسی توسعه یافته شویم که تقابل، توام با فهم از کف خیابان به تریبون و گفتگو کشیده شود.

او افزود: اگر قرار باشد در جامعه ملت فریاد خود را بزنند و حاکمیت نیز راه خود را در پیش بگیرد بی شک فاصله‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.

عضو ستاد مرکزی پزشکیان یادآور شد:مردم سالاری باید از نظر ذهنی توسعه یافته شود چرا که ملت ایران جنگ تحمیلی، انقلاب و یکپارچگی را با مقاومت و اتحاد اداره کرد.

او یادآور شد: دیگر دوران فریاد زدن‌ها پایان یافته و اکنون باید مطالبات خود را با آرامش مطرح کنیم.

مقتدایی گفت: هیچگاه منکر موفقیت‌های نظام نمی‌شویم و باید ۸۰ میلیون نفر مدافع دستاورد‌ها باشند.

او گفت: جبهه مقاومت در منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و ارتش رژیم صهیونیستی ۸ ماه تمام است که حریف نیرو‌های مقاومت بی دفاع و بی سلاح نمی‌شود.

استاندار اسبق خوزستان گفت: مسعود پزشکیان یک فرد اخلاق مدار و پای کار است و خود را وقف خانواده کرده است؛ این فرد برای تک تک خانواده‌های ایران دلسوز است و بی شک تقویت سفره خانواده‌ها را در اولویت دارد چرا که خود درد کشیده است.

مشارکت حداقلی هم می‌تواند معادلات را برهم زد

او ادامه داد: برخی‌ها شاید خواستار مشارکت حداقلی در انتخابات باشند، اما در مشارکت حداقلی نیز می‌توانیم معادلات را برهم زد.

او اضافه کرد: بسیاری از استان‌های مرزی کشور پشتوانه‌های اصلی مسعود پزشکیان هستند و بی شک در صورت موفقیت وی در انتخابات کلیات مسائل و مشکلات استان خوزستان را آنگونه باید برای ایشان بازگو می‌کنیم

مسعود پزشکیان از نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور، مورد حمایت جبهه اصلاح طلبان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.