ساخت بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های درس سال ۱۴۰۲ توسط خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های تحویلی در استان که ۱۵۰۰ کلاس بود، به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی احداث و تاسیس شده است.

غلامعلی رأفتی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی با اشاره به جایگاه والای خیرین مدرسه ساز گفت: از آبان‌ماه گذشته تا به امروز هر سه‌شنبه مدرسه جدیدی با حضور فرماندار شهر مشهد افتتاح و کلنگ زده شده که از زحمات ایشان تشکر فراوان را دارم. بسیار خرسندم که بیست‌وششمین همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز در جوار علی‌ابن‌موسی الرضا (ع) برگزار شده، زیرا امام رضا (ع) مظهر محبت و رأفت هستند و برگزاری این مراسم در این مکان بسیار ارزنده است.

او با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، بیش از ۲۶ هزار کلاس درس در سطح استان خراسان رضوی احداث شده است، افزود: از این نظر به همت خیرین مجمع استان به جایگاه برتر کشوری دست یافتیم. تامین ۵۰۰۰ کلاس درس در برنامه پیشرو قرار دارد و امیدواریم خیرین در این برنامه مانند گذشته بهترین مشارکت را داشته باشند. در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های تحویلی در استان که به تعداد ۱۵۰۰ کلاس بود، به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی احداث و تاسیس شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی ادامه داد: در خصوص طرح مولدسازی اقدامات مناسبی انجام شده و طی این اقدامات، برخی از املاک و زمین‌های مازاد دولتی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته که این امر باعث شده استان خراسان رضوی به عنوان اولین استان کشوری محسوب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.