وزیر آموزش و پرورش:

رئیس‌ جمهور شهید ایران را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرد

وزیر آموزش و پرورش در جمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی گفت: تمام ایران به کارگاه مدرسه‌سازی در دوران دولت سیزدهم و رئیس‌ جمهور شهید تبدیل شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: رئیس جمهور شهید سعی می‌کرد که از مردم و با مردم باشد، خط قرمز ایشان در همه تصمیمات نفع مردم بود.

او با بیان اینکه رییس جمهور شهید اخلاق را به سیاست برگرداند، افزود: شهید رییسی در دوره کوتاه خدمت خود از هیچ کدام از اصول اخلاقی عدول نکرد، وقت خود را صرف اخلاق کرد و تاکید داشت، نگویید دولت سیزدهم چراکه این دولت، دولت مردم است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه‌سازی از دیدگاه رییس‌جمهور شهید بسیار مهم بود، بنابراین دولت را شریک کار خیرین کرد ضمن اینکه با این کار به آینده ایران توجه داشت.

صحرایی با اشاره به اینکه در دوران دولت سیزدهم افزون بر ۷۸ هزار ظرفیت به دانشگاه فرهنگیان داده شد، بیان کرد: در این دولت ۷۰ هزار کلاس درس در کشور بهسازی، بازسازی و مقاوم سازی شد.

او خطاب به خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: شما برای سرمایه گذاری حوزه‌ای انتخاب کرده اید که به آینده این کشور گره خورده است، چراکه مدرسه‌سازی ساخت انسان و مولدسازی است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در شهرستان کاشمر ۲۰ مدرسه بر اثر زلزله دو روز پیش آسیب دیده است و از خیرین تقاضا داریم اداره کل نوسازی را یاری دهند تا مدارس را تا شهریور ماه مهیای پذیرش دانش‌آموزان کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.