رقابت ۲۸۹۵۳ دانش‌آموز برای ورود به مدارس نمونه و تیزهوشان کرمان

رضایی از رقابت ۲۸ هزار ۹۵۳ دانش‌آموز در روز‌های پنجشنبه و جمعه برای ورود به مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی استان خبر داد.

 رضا رضایی گفت: ۲۸ هزار ۹۵۳ دانش‌آموز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۱ خرداد و یکم تیرماه برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی استان کرمان با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

وی افزود: در این آزمون‌ها، ۱۲ هزار و ۲۴۳ دانش‌آموز برای ورود به پایه هفتم در مدارس استعداد‌های درخشان (سمپاد) و ۱۶ هزار و ۷۲۰ دانش آموز نیز برای ورود به پایه دهم در مدارس سمپاد و نمونه دولتی استان کرمان با هم به رقابت پرداختند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: آزمون‌های مدارس سمپاد و نمونه دولتی در ۱۹۶ حوزه امتحانی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی بیان کرد: ۸۸ حوزه آزمون برای ورود به پایه هفتم مدارس سمپاد و ۱۰۸ حوزه آزمون برای پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی مشخص شده بود.

رضایی تصریح کرد: فرایند آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد و آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی نیز روز جمعه یکم تیر ماه برگزار شد.

به گفته وی پیش بینی می‌شود وزارت آموزش و پرورش، نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی را نیمه نخست مرداد ماه به صورت متمرکز اعلام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار