امام جمعه کوهبنان:

رئیس جمهور منختب باید مردم دار و خستگی ناپذیر باشد

حجت الاسلام ایزدی گفت: رئیس جمهور منتخب باید مردم دار و خستگی ناپذیر باشد، در بین مردم حاضر شود و با مردم صداقت داشته باشد.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: همگان در ایام غدیر نسبت به نصب پرچم بر در منازل اقدام کنند . در این ایام شاهد برگزاری جشن غدیر، بازسازی واقعه غدیر و... در شهرستان هستیم.

وی تاکید کرد: ۷ تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان است که به نام هفته قوه قضائیه نام گذاری شده است و  این هفته را به عزیزان دستگاه قضایی شهرستان کوهبنان تبریک می‌گوییم.

امام جمعه کوهبنان افزود: امروز سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) در سال ۶۰ است که این روز را هم به رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و کارکنان تبریک می‌گوییم. 

وی بیان داشت: روز اصناف را به بازاریان تبریک می‌گوییم، کسانی که در امورات خیریه و حضور در صحنه پیش قدم هستند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: ولادت با سعادت امام هادی (ع) و امام کاظم (ع) را در پیش داریم که این ایام را به همگان تبریک می‌گوییم.

وی یادآور شد: در آستانه یک انتخاب و یک آزمایش بزرگ قرار داریم و  از همگان برای  حضور در این عرصه دعوت می‌شود، زیرا بعد از شهادت رئیس جمهور شهید برما است که اصلح را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام ایزدی  با بیان اینکه ممکن است شبهاتی در فضای مجازی ایجاد کنند، اما نیاز به توجه، دقت و انصاف وجود دارد،  ادامه داد: ما رییس جمهوری ولایت پذیر می‌خواهیم که قائل به استقلال کشور، ساده زیست، با تقوا باشد، سعه صدر داشته باشد.

وی ابراز داشت: رئیس جمهور منتخب باید مردم دار و خستگی ناپذیر باشد، در بین مردم باشد و با مردم صداقت داشته باشد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دیروز کلنگ زنی کارخانه کنستانتره فولاد را در بخش طغرالجرد شهرستان داشتیم و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این کارخانه باشیم.

وی ادامه داد: جا دارد نیرو‌های مورد نیاز این کارخانه از شهرستان جذب شوند، چون اکثر جوانان در این شهرستان دغدغه اشتغال دارند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار