استاندار:

برگزاری انتخابات هیچ گونه تعللی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان ایجاد نخواهد کرد

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات هیچ گونه خلل و تعللی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان ایجاد نخواهد کرد، گفت: پس از شهادت رئیس جمهور عزیز، هیچ پروژه‌ای معطل نمانده و تا زمان انتخاب و روی کار آمدن رییس جمهور جدید همه در تلاش اند تا کاری روی زمین نماند.

 محمد کرمی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام در حال تکمیل است همه پیمانکاران مورد اعتماد هستند، اما اگر در امر اجرا نظارت دقیق صورت نگیرد، قطعا با مشکل مواجه می‌شویم.

وی افزود: همه پروژه‌ها باید دارای برنامه زمان بندی باشند و در واقع برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی کنترل و نظارت باید با دقت بر روی پروژه‌ها انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای برخی پروژه‌ها توسط خیران گفت: وقتی مجموعه خیری وارد استان می‌شود باید ما هم به آنها کمک کنیم تا زودتر مشکلات این منطقه حل شود در واقع از اعتبارات و امکاناتی که وارد استان می‌شود در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای برای دلسرد کردن مردم و پایین آوردن مشارکت آنان در عرصه خطیر انتخابات برنامه‌های مختلفی تدارک دیده، اما مردم ما مانند گذشته این نتیجه را برعکس خواهند کرد.

وی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال بر هم زدن نظم در روند انتخابات است، اما اگر به عنایات الهی توجه داشته باشیم، تمام کار‌ها با دقت و بدون ایجاد مشکل انجام می‌شود.

وی گفت: ایران اسلامی ملت بصیر و هوشیاری دارد، اما در برخی از کشور‌ها کسی به فکر مردم مظلوم و ستمدیده‌ای مانند مردم غزه نیست به همین دلیل دشمن به دنبال این است افکار جهان اسلام را منحرف و بر روی انتخابات ایران متمرکز کند، چون نظام اسلامی محکم پای مسئله فلسطین و مستضعفان کل جهان ایستاده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به شیوع بیماری تب دانگی بیان کرد: از سوی وزارت کشور در ۵ استان جلسات پدافند غیرعامل در حال برگزاری است در واقع وزارت بهداشت و درمان اولین کارش پیشگیری، بررسی و تحقیق است.

وی با بیان اینکه آموزش پیشگیری باید از سوی رسانه‌ها انجام شود، عنوان کرد: آموزش در این راستا باید به گونه‌ای باشد که برای مردم مانند دوران کرونا ایجاد نگرانی بی مورد نکند. 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علم اساس کار است بنابراین علت و عوامل بیماری‌ها باید بررسی شود، تصریح کرد: در جلساتی که برگزار شد مقرر شده اقدامات، امکانات و تجهیزاتی که برای پیشگیری نیاز است فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه خانه‌های بهداشت سیستان و بلوچستان باید در زمینه آموزش ورود فعال تری پیدا کنند، افزود: با توجه به اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان از همدیگر مستقل هستند می‌توان راحت‌تر در امر پیشگیری عمل کرد.

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار