ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح از دیدگاه مردم + فیلم

مردم بابل ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از انتظارات خود از رئیس جمهور منتخب گفتند.

ایمان احمدزاده شهروند بابلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه یک رئیس جمهور اصلح می‌بایست مجری سیاست‌های کلی نظام باشد، گفت: ایران جزو کشور‌هایی است که دموکراسی بصورت منظم در آن جاری است، نمونه‌اش هم برگزاری انتخابات هر دو سال یک بار است که مردم با رای خود نمایندگان یا رئیس جمهور خود را مشخص می‌کنند اقدامی که قبل از انقلاب هرگز شاهد آن نبودیم.

او افزود: از مهمترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح مردم‌داری، همسویی گفتار و عمل و از همه مهمتر در سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام است.

احمدزاده گفت: از دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور خوب اشراف داشتنش به تمامی چالش‌های کشور است تا در بزنگاه‌های مختلف بتواند به درستی چاره اندیشی کند.

مهدی بادی کناری از دیگر شهروندان بابلی در خصوص اهمیت حضور پرشور در انتخابات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه انتخابات ریل گذاری آینده کشور است، گفت: همه مردم و همه اقشار باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند چرا که مردم یکی از ارکان و پایه‌های مشروعیت حکومت هستند و حضور حداکثری مردم در انتخابات به حکومت و نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت می‌بخشد.

او افزود: اصل اساسی تحول، مشارکت در انتخابات است، زیرا پایه تحول انتخابات است چرا که هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام متکی به انتخابات است و انتخابات تامین‌کننده حاکمیت ملی جمهوریت و مردم‌سالاری است، در واقع انتخابات ریل‌گذاری آینده کشور است.

بادی‌کناری همچنین در خصوص انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری اسلامی ایران، گفت:همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است، البته ممکن است همه تلاش‌ها به نتیجه نرسد، اما انتخاب‌کنندگان باید تلاش کنند و با تدبیری درست فردی اصلح را برگزینند، چرا که اگر فرد اصلح نباشد و کشور را در زمان چالش‌ها نتواند به خوبی مدیریت کند ما هم مسئولیم چرا ما انتخابش کردیم.

او افزود: شخصی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌کنیم باید فردی شجاع، آگاه، خستگی ناپذیر، از قدرت اجرایی بالایی برخوردار باشد و همیشه در میان مردم باشد.

عین‌الله حسین پور کسبه بابلی هم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با اشاره به اینکه شایسته سالاری یکی از مهمترین ویژه‌گی‌هایست که یک رئیس جمهور اصلح باید داشته باشد، گفت: مردم‌داری، توجه به دغدغه جوانان، ولایتمداری، کردار صادق و شایسته‌سالاری که امروزه کمتر شاهد آن هستیم از مهمترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور از نظر بنده است.

او افزود: امروزه جوانان و نخبگان ارزشمندی در کشور داریم که می‌توانیم با به کارگیری آنها در پست‌ها و حوزه‌های مختلف اداره امور با توجه به تخصص‌شان، از چالش‌های موجود به سادگی گذر کنیم، چرا که بسیاری از چالش‌ها به دلیل مدیریت نادرست است.

حسین‌پور با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده اقتدار ملی‌ست، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به مانند دیوار مستحکمی است به دور کشور که در مقابل تجاوزات و توطئه‌های بیگانگان محافظت می‌کند و هر رای به مانند خشتی می‌تواند تکمیل کننده این دیوار مستحکم باشد که تضمین کننده اقتدار ملی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار