معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح دانشکده پرستاری این شهرستان در اواسط تابستان امسال خبر داد.

علی سلیمان اختیاری گفت: با افتتاح طرح ساختمان دانشکده پرستاری، این دانشکده در مهرماه امسال میزبان دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی این طرح، گفت: تاکنون برای این طرح اعتباری افزون‌بر ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است، ضمن اینکه تجهیز ساختمان آن نیز بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز خواهد داشت.

سلیمان اختیاری گفت: طرح در حال ساخت بیمارستان آموزشی - درمانی ۱۲۸ تختخوابی امیرالمؤمنین به عنوان دومین بیمارستان شهرستان اسدآباد نیز اکنون دارای ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در مرحله اسکلت بندی است.

او گفت: بهره‌برداری طرح بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) اسدآباد واقع در پرترددترین محور (بزرگراه غرب کشور) به علت دسترسی آسان مسافران، همشهریان و روستائیان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب از نقش بسیار ارزنده‌ای برخوردار خواهد بود.

اختیاری با اشاره به طرح‌های مختلف عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و پیشرفت فیزیکی چشمگیر و قابل ملاحظه روند این طرح ها، گفت: طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان در دولت سیزدهم از شش درصد به ۷۳ درصد پیشرفت رسیده‌اند.

او گفت: در دولت سیزدهم درآمد اختصاصی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان نسبت به هزینه‌های جاری آن از ۱۹ درصد به ۲۷ درصد رسیده است.

برچسب ها: بیمارستان ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.